دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم گفت: سه دستگاه خودرو عصر چهارشنبه در جاده گناوه به بندر امام حسن با یکدیگر تصادف کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود مظفری در گفت و گو با ایرنا افزود: شش نفر راننده و سرنشین این خودروهای پراید، نیسان و سمند بودند که چهار نفر آنها مصدوم شدند.\n\nوی اظهارکرد: جراحت برخی از این افراد شدید بود که بوسیله آمبولانس های پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و اورژانس به بیمارستان گناوه منتقل شدند.\n\nرئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه درحال بررسی است.
کد خبر: ۱۶۸۰۶
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم گفت: سه دستگاه خودرو عصر چهارشنبه در جاده گناوه به بندر امام حسن با یکدیگر تصادف کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود مظفری در گفت و گو با ایرنا افزود: شش نفر راننده و سرنشین این خودروهای پراید، نیسان و سمند بودند که چهار نفر آنها مصدوم شدند.

\n\n

وی اظهارکرد: جراحت برخی از این افراد شدید بود که بوسیله آمبولانس های پایگاه امداد جاده ای هلال احمر و اورژانس به بیمارستان گناوه منتقل شدند.

\n\n

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دیلم گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه درحال بررسی است.

\n\n

جاده گناوه به سمت دیلم بخصوص حدفاصل گناوه تا بندر امام حسن با عرض کم و نقاط حادثه خیز به جاده مرگ معروف است و تاکنون تصادف های مرگبار متعددی در این مسیر رخ داده است.
\nکشته شدن پنج نفر در حادثه رانندگی هفته گذشته در جاده دیلم به گناوه از جمله این تصادف های مرگبار بوده است.

\n\n

شهرستان های گناوه و دیلم در شمال استان بوشهر و در مسیر جاده بوشهر به استان خوزستان قرار دارند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر