سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر گفت: 10 مدرسه ابتدایی شهرستان بوشهر کاملا هوشمند شد.
کد خبر: ۱۶۸۴
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۷



به گزارش فکرشهر، فرامرز سلیمی در حاشیه نشست مسئولان آموزش و پرورش در گفتگو با مهر با اشاره به نزدیک شدن به روز معلم و گرامیداشت یاد شهید مطهری اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری آموزش و پرورش شهرستان حائز رتبه‌هایی در سطح کشور و استان شد که جای بسی افتخار است.

وی ادامه داد: ثبت اختراع کشوری دو طرح دانش آموزان دوره ابتدایی، رتبه سوم رباتیک متوسطه برادران در کشور و راهیابی به مسابقات جهانی، کسب مقام اول کشوری توسط شهرستان بوشهر در چهارمین المپیاد نانو از جمله این رتبه و افتخارات کسب شده توسط آموزش و پرورش شهرستان بوشهر است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر همچنین خاطرنشان ساخت: آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در سال جاری تحصیلی 10 مدرسه  دولتی دروه ابتدایی را کاملا هوشمند کرده است.

وی اضافه کرد: به مناسبت روز معلم در شهرستان بوشهر از تاریخ  پنج شنبه یازدهم اردیبهشت به مدت یک هفته از طرف ستاد بزرگداشت مقام معلم برنامه‌هایی همچون غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مرقد شهدا توسط فرهنگیان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

سلیمی افزود: همچنین برنامه‌های دیگری چون شرکت در آیین نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها در روز جمعه، مراسم صبحگاه در مدارس با عنوان "معلم محور توسعه اقتصادی، فرهنگی با مدیریت جهادی" در روز شنبه را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: در دیگر روزها نیز تجلیل از خانواده شهدا، پیاده‌روی همکاران، تجلیل از معلمان نمونه استانی و شهرستانی توسط نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شرکت معلمان در آزمون مجازی کتاب شهید مطهری و دیگر برنامه‌های شاد برای خانواده‌های فرهنگیان داریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر