سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ایستگاه سنجش آلودگی و پاکی هوای محیط زیست در شهر گناوه پیش راه اندازی شد.\n\n\n\nبه گزارش فکرشهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه به ایرنا گفت: یکی از سیاست های این سازمان توجه به هوای پاک و سالم و سلامتی مردم ازطریق راه اندازی ایستگاه های هوای محیط زیست است که در این شهر نیز انجام شده است.\n\nمحمد تولیده افزود: این ایستگاه به صورت آزمایشی راه اندازی شده است تا درصورت وجود عیب و نقصی در مدت تعیین شده برطرف و سپس به طور رسمی افتتاح شود.
کد خبر: ۱۶۹۵۹
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: ایستگاه سنجش آلودگی و پاکی هوای محیط زیست در شهر گناوه پیش راه اندازی شد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه به ایرنا گفت: یکی از سیاست های این سازمان توجه به هوای پاک و سالم و سلامتی مردم ازطریق راه اندازی ایستگاه های هوای محیط زیست است که در این شهر نیز انجام شده است.

\n\n

محمد تولیده افزود: این ایستگاه به صورت آزمایشی راه اندازی شده است تا درصورت وجود عیب و نقصی در مدت تعیین شده برطرف و سپس به طور رسمی افتتاح شود.

\n\n

وی گفت: این ایستگاه چندین پارامتر از آلودگی و پاکی هوا شامل ذرات معلق درهوا و گوگرد، منواکسید و دی اکسید کربن، نیترات و ازن را در چهار وضعیت خطرناک، بسیار ناسالم، ناسالم و مجاز اندازه گیری و به روز در صفحه دیجیتال به نمایش می گذارد.

\n\n

تولیده بیان کرد: میزان وضعیت پارامترها روزانه بررسی و درصورتی که بیش از حد مجاز افزایش یابد به مردم بویژه بیماران مبتلا به آسم اطلاع رسانی می شود تا از خروج منزل خودداری کنند.

\n\n

وی یادآورشد: این ایستگاه در ضلع شمالی شهر گناوه در میدان شهدا و در نزدیکی امامزاده سلیمان بن علی (ع) احداث شده است. 

\n\n

شهرستان گناوه با 92 هزارنفر جمعیت در 140 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر جزو شهرهای کشور در معرض پدیده ریزگردها قرار دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر