پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش آبپخش به عنوان هجدهمین ناحیه آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان و بخش آبپخش، عبدالحمید تماری به عنوان رئیس آموزش و پرورش آبپخش جانشین علیرضا سلطانی شد.\n\nمدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد هستیم.
کد خبر: ۱۷۰۰۸
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳

فکرشهر: رئیس آموزش و پرورش آبپخش به عنوان هجدهمین ناحیه آموزش و پرورش استان بوشهر معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان و بخش آبپخش، عبدالحمید تماری به عنوان رئیس آموزش و پرورش آبپخش جانشین علیرضا سلطانی شد.

\n\n

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و روز به روز شاهد تاثیرگذاری بیشتر این نهاد هستیم.

\n\n

ناصر کرمی افزود: گستردگی کار در آموزش و پرورش دشواری‌های خاص خود را دارد و بدون مشارکت بخش‌های مختلف جامعه، توسعه آن امکان پذیر نیست.

\n\n

وی توجه به همه ساحت‌های تربیتی را خواستار شد و با اشاره به دشواری کار در آموزش و پرورش نوپای منطقه آبپخش خاطر نشان کرد: برای تثبیت موقعیت این اداره و دستیابی به اهداف پیش بینی شده، حمایت‌های مسئولان و همکاران ضروری است.

\n\n

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر، توجه به شأن و منزلت همکاران و ایجاد فضای تعاملی را دغدغه خود عنوان و تاکید کرد: اولویت ما در آموزش و پرورش استان، کارآمدی و ارتقا توانمندی مدیریت است و منافع و مطامع سیاسی و حزبی جایگاهی ندارد.

\n\n

به نوشته ی فارس، کرمی با اشاره به اینکه در نظام جمهوری اسلامی، مسؤلیت جبهه خدمت است و نه خلعت قدرت، از کوشش‌های علیرضا سلطانی قدردانی و برای رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه آبپخش آرزوی موفقیت کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر