پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اولین مسابقه ماهیگیری با حضور 50 نفر از مردم روز جمعه در روستای الی شمالی کوچک ترین روستای ساحلی استان بوشهر در شهرستان دیر برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، این مسابقه بمنظور ایجاد نشاط و تفریح در بین جوانان وتشویق مردم به صید ماهی به روش قلاب در اسکله خلیج فارس این روستا برگزار شد.\n\nرییس شورای اسلامی روستای الی شمالی به ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات ماهیگیران به مدت دو ساعت به صید ماهی به روش قلاب سنتی پرداختند.\n\n
کد خبر: ۱۷۰۶۴
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴

فکرشهر: اولین مسابقه ماهیگیری با حضور 50 نفر از مردم روز جمعه در روستای الی شمالی کوچک ترین روستای ساحلی استان بوشهر در شهرستان دیر برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این مسابقه بمنظور ایجاد نشاط و تفریح در بین جوانان وتشویق مردم به صید ماهی به روش قلاب در اسکله خلیج فارس این روستا برگزار شد.

\n\n

رییس شورای اسلامی روستای الی شمالی به ایرنا گفت: در این دوره از مسابقات ماهیگیران به مدت دو ساعت به صید ماهی به روش قلاب سنتی پرداختند.

\n\n

\n\n

حسین پولادی افزود: صحنه های ماندگار و لحظات پرنشاطی در این مسابقه بین نوجوانان و جوانان ایجاد شده است که در این رقابت نوجوانان وجوانان علاقه مند به صید با ابزار سنتی به ماهیگیری پرداختند.

\n\n

وی گفت: ماهی گیری با قلاب برای شهروندان جنوب کشور بهترین تفریح در کناردریا است که در قالب قایق تفریحی هم صورت می گیرد.

\n\n

پولادی ادامه داد: در پایان به نفرات اول تا سوم و کوچک ترین و بزرگ ترین شرکت کننده و بهترین صید ماهی دوره مسابقات ماهیگیری ، جوایز نقدی اهدا شد.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر