چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: چهارمین اتاق عمل این بیمارستان پس از گذشت ده سال از سومین اتاق موجود، راه اندازی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، دکتر مهدی مرادی پور افزود: افتخار بزرگی است که اتاق عمل چهارم پس از ده سال از راه اندازی اتاق عمل سوم با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با همت و تلاش همکاران، تجهیز و راه اندازی شده است.\n\nوی اضافه کرد: با راه اندازی این اتاق عمل، 33 درصد تعداد عمل های جراحی افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۷۱۶۶
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: چهارمین اتاق عمل این بیمارستان پس از گذشت ده سال از سومین اتاق موجود، راه اندازی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان، دکتر مهدی مرادی پور افزود: افتخار بزرگی است که اتاق عمل چهارم پس از ده سال از راه اندازی اتاق عمل سوم با همکاری و حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و با همت و تلاش همکاران، تجهیز و راه اندازی شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: با راه اندازی این اتاق عمل، 33 درصد تعداد عمل های جراحی افزایش یافته است.

\n\n

مرادی پور بیان کرد: تعداد عمل جراحی انجام شده در این بیمارستان به طور میانگین، ماهانه به 400عمل رسیده که با این روند گام بلندی در جهت نجات جان بیماران برداشته شده است. 

\n\n

سرپرست بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه گفت: در زمان حاضر این بیمارستان با چهار اتاق عمل فعال و مجهز به دستگاه ها و امکانات پیشرفته جراحی است.

\n\n

وی افزود: 11 متخصص جراح مجرب در رشته های جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، کلیه و مجرای ادرار (ارولوژی)، استخوان و مفاصل(ارتوپدی)، زنان و زایمان، چشم و سه متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه با این بیمارستان همکاری و خدمات ارائه می دهند.

\n\n

مرادی پور گفت: تعداد 12 کاردان و کارشناس اتاق عمل و 9 کارشناس و کاردان بیهوشی نیز در طول شبانه روز به بیماران خدمت رسانی می کنند.

\n\n

وی بیان کرد: امیدواریم با عنایت ویژه مسئولان و تلاش اصحاب قلم، بتوانیم آنچه که در امر سلامت در خور و شان مردم شریف شهرستان گناوه است دست یابیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر