چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای خوکی در این استان شناسایی نشده است اما با توجه به شیوع آن دربرخی استانهای مرزی کشور کمیته ای مشترک بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از این بیماری تشکیل شود.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین با هماهنگی بین دو نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی آموزشها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری را بدون استرس و نگرانی به دانش آموزان و خانواده ها ارائه کنند.
کد خبر: ۱۷۳۵۸
سه‌شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: اگرچه تاکنون هیچ موردی از بیماری آنفلوآنزای خوکی در این استان شناسایی نشده است اما با توجه به شیوع آن دربرخی استانهای مرزی کشور کمیته ای مشترک بین آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی برای پیشگیری از این بیماری تشکیل شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، مصطفی سالاری روز سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: همچنین با هماهنگی بین دو نهاد آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی آموزشها و راهکارهای پیشگیری و مقابله با این بیماری را بدون استرس و نگرانی به دانش آموزان و خانواده ها ارائه کنند.

\n\n

وی با اشاره به پرسش مهر 16، اظهارکرد: با توجه به اهمیت پرسش مهر درتقویت روح پرسشگری و پژوهشگری دانش آموزان، با تمام امکانات از برگزاری این طرح در آموزش و پرورش حمایت می کنیم.

\n\n

سالاری تاکید کرد: خروجی کارهای دانش آموزان در پرسش مهر 16 که در مورد فرصت های پیش رو پس از توافق هسته ای با شش قدرت بزرگ جهانی است باید به صورت یک کار مستند و پژوهشی تکمیل و ارائه شود.

\n\n

استاندار بوشهر در مورد انسداد بیسوادی بیان کرد: انسداد راههای بیسوادی وظیفه مهم آموزش و پرورش است که باید با همکاری دستگاههای مربوط زمینه جذب دانش آموزان به کلاسهای درس فراهم شود.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: نبود انگیزه، بد سرپرستی و مشکلات خانوادگی، 60عوامل 60 درصد دانش آموزانی است که در این استان ترک تحصیل کرده اند.

\n\n

فتح الله حقیقی در باره بیماری آنفلوآنزای خوکی اظهارکرد: هم مرزی با کشورهای پاکستان، افغانستان و عراقی منجر به سرایت بیماری آنفلوآنزا به کشور شده و بیشتر تلفات انسانی نیز در استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان بوده است.

\n\n

وی بیان کرد: تاکنون هیچ نشانه ای از این بیماری در استان بوشهر مشاهده نشده است به همین دلیل ارائه آموزشهای لازم به دانش آموزان و خانواده های آنان برای پیشگیری از این بیماری ضروری است.

\n\n

حقیقی در ارتباط با پرسش مهر گفت: برجام یکی از کارهای بزرگ و مهم دیپلماسی کشور است که تحت هدایت های رهبرمعظم انقلاب و تدبیر دولت محقق شد و راه بدون بازگشت را به راه بازگشت تبدیل کرد.

\n\n

حقیقی افزود: دولت برجام را رها نکرده و در همه استانها مشاورانی برای تهیه نقشه راه برای توجیه مردم و بویژه جوانان در نظر گرفته شده است.

\n\n

وی با تاکید براینکه واقعیت های برجام باید با سند به جوانان ارائه شود، اظهارکرد: با برجام به همه ثابت شد که ایران انزوا طلب نیست و فرزندان این نظام در راستای منافع ملی گام برمی دارند.

\n\n

حقیقی افزود: آثار برجام در امور اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ثابت شد و در برجام قدرت اعتدال، منطق و استدلال بر گفت وگو ستیزی غلبه کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر