سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه دوره تربیت مربی مهرتهای فرزند پروری با حضور کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، یکی از برنامه های موثر که در جوامع امروزی  میتواند بسیار اثربخش باشد،اموزش مهارتهای فرزند پروری به خانواده ها می باشد، اگر خانواده ها در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند،در آینده شاهد شکوفایی و بالندگی اجتماع جوامع بشری خواهیم بود .
کد خبر: ۱۷۳۷۱
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۴

فکرشهر: کارگاه دوره تربیت مربی مهرتهای فرزند پروری با حضور کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی در شبکه بهداشت و درمان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از شبکه بهداشت و درمان دشتستان، یکی از برنامه های موثر که در جوامع امروزی  میتواند بسیار اثربخش باشد،اموزش مهارتهای فرزند پروری به خانواده ها می باشد، اگر خانواده ها در این زمینه نقش خود را به خوبی ایفا نمایند،در آینده شاهد شکوفایی و بالندگی اجتماع جوامع بشری خواهیم بود .

\n\n

در همین راستا ،واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان بر اساس اجرای برنامه های سلامت، کارگاه تربیت مربی مهارتهای فرزند پروری را در دو روز متوالی ویژه مربیان برگزار نمود.

\n\n

\n\n

کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان امید کازرونیان در این رابطه اظهار داشت :در این کارگاه از همه مراکز بهداشتی درمانی یک نفر به عنوان مربی حضور یافتند وکارشناسان در این دوره دو روزه، با پکیچ آموزش مهارت های فرزند پروری آشنا شدند.

\n\n

وی همچنین افزود : سرفصل هایی که در این دوره آموزش داده شد ،شامل  :

\n\n

1-آموزش اصول مدیریت رفتار کودکان   2-علل بروز مشکلات رفتار   3--قانون گذاری در منزل     4-مدیریت رفتار نامناسب

\n\n

آقای کازرونیان در پایان گفت: مقرر گردیده ،مربیان  ماهی یکبار، کارگاه فرزند پروری را ویژه والدین دارای کودک 2-12سال در مراکز بهداشتی درمانی برگزار نمایند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر