چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر اداره منابع آب شهرستان جم از افت 2.5 متری دشت ریز در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مهرداد دنیادیده اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان جم در دو سال اخیر در راستای احیا و تعادل‌بخشی دشت‌های شهرستان جم اهتمام جدی داشته و برنامه‌ریزی اساسی انجام داده است.\n\nوی افزود: مدیران شرکت آب استان بوشهر راهکارهای ارزشمند و موثری برای تعادل‌بخشی و احیای دشت‌های این شهرستان ارائه کرده‌اند که در صورت اجرای دقیق این برنامه‌ها به نتایج خوبی می‌رسیم.
کد خبر: ۱۷۴۴۵
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷

فکرشهر: مدیر اداره منابع آب شهرستان جم از افت 2.5 متری دشت ریز در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مهرداد دنیادیده اظهار داشت: اداره منابع آب شهرستان جم در دو سال اخیر در راستای احیا و تعادل‌بخشی دشت‌های شهرستان جم اهتمام جدی داشته و برنامه‌ریزی اساسی انجام داده است.

\n\n

وی افزود: مدیران شرکت آب استان بوشهر راهکارهای ارزشمند و موثری برای تعادل‌بخشی و احیای دشت‌های این شهرستان ارائه کرده‌اند که در صورت اجرای دقیق این برنامه‌ها به نتایج خوبی می‌رسیم.

\n\n

مدیر اداره منابع آب شهرستان جم خاطرنشان کرد: کاهش شدید بارندگی‌ها در استان و شهرستان جم، موجبات خشکسالی شدید و کاهش چشمگیر منابع زیرزمینی شده که باید همه مردم و مسئولان در راستای تامین آب مورد نیاز کشاورزان و آب شرب مردم اهتمام ورزیم.

\n\n

دنیادیده از افت 2.5 متری دشت ریز در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار موجود، در سال جاری از فروردین‌ماه تا پایان آبان امسال شاهد افت 2.5 متری دشت ریز و 1.5 متری دشت جم هستیم.

\n\n

وی یادآور شد: حفر چاه‌های غیرمجاز در 10 سال اخیر خسارات جبران‌ناپذیری به منابع آب شهرستان جم وارد کرده و اگر تدبیری اساسی و فوری اندیشیده نشود، وضعیت بدتر نیز خواهد شد.

\n\n

مدیر اداره منابع آب شهرستان جم به فارس گفت: بر اساس آمار موجود، طی 9 سال اخیر بیش از 62 حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان جم در دشت‌های جم و ریز حفر شده که صدمات غیرقابل جبرانی وارد آورده است.

\n\n

دنیادیده بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، 30 حکم قطعی برای پر کردن چاه‌های غیرمجاز صادر شده که باید اجرا شوند و این در حالی است که تنها 3 مورد از این چاه‌ها مسدود شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر