سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اعلام کرد: مسئولان مناطق تقسیم بندی شده شورای عالی سیاستگذاری اصلاح ‌طلبان مشخص شدند...
کد خبر: ۱۷۵۴۷
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مسئول روابط عمومی شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان اعلام کرد: مسئولان مناطق تقسیم بندی شده شورای عالی سیاستگذاری اصلاح ‌طلبان مشخص شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، الهام فخاری اظهار کرد:مسئولان مناطق تقسیم بندی شده‌ شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان که قرار است در دوران انتخاباتی پیش رو فعالیت داشته باشند، انتخابات شدند.

\n\n

به گفته وی براساس این تقسیم بندی محمد رضا عارف مسئول استان تهران شد و محمد میرلوحی مسئولیت استان های نزدیک تهران مانند البرز، سمنان ، قزوین و شهرستان های تهران را بر عهده گرفت.

\n\n

وی همچنین ادامه داد: فرج کمیجانی و مرتضی مبلغ نیز به ترتیب مسئولیت مناطق مرکزی یک و دو را بر عهده دارند. منطقه مرکزی یک شامل استان های مرکزی،قم و زنجان است و منطقه مرکزی استان‌های چهارمحال بختیاری، اصفهان و یزد را شامل می‌شود.

\n\n

فخاری افزود: علی صوفی مسئول منطقه شمال با استان‌های گیلان مازندران و گلستان است و صادق بناب مسئول منطقه شمال غرب با تقسیم بندی استان های آذربایجان غربی، شرقی و اردبیل است. همچنین حسن رسولی نیز مسئولیت منطقه شمال شرقی با استان های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی را بر عهده دارد.

\n\n

وی به ایسنا گفت: مسئول منطقه غرب شامل استان های کرمانشاه،کردستان،ایلام و همدان محسن ترکاشوند است و نیز حسین مرعشی مسئول استان های هرمزگان،کرمان و سیستان و بلوچستان است که منطقه جنوب شرقی محسوب می‌شود. رسول منتجب نیا مسئول منطقه غربی شامل استان های خوزستان و لرستان و نیز محمد جواد حق شناس مسئولیت منطقه جنوب مرکزی شامل استان های کهگیلویه و بویراحمد،فارس و بوشهر را عهده دار شده است.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر