سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه آموزشی وارنیش فلورایدکودکان 3تا 6 سال ، با حضور کارشناس بهداشت و دهان و دندان ستاد شبکه ،مربیان مهدکودک و پیش دبستانی با هماهنگی اداره بهزیستی برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، جلسه وارنیش کودکان 3تا 6 سال  با حضور کارشناس بهداشت و دهان و دندان ستاد شبکه ،مربیان مهدکودک و پیش دبستانی با هماهنگی اداره بهزیستی برازجان برگزار شد.\n\n
کد خبر: ۱۷۶۵۶
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۶

فکرشهر: جلسه آموزشی وارنیش فلورایدکودکان 3تا 6 سال ، با حضور کارشناس بهداشت و دهان و دندان ستاد شبکه ،مربیان مهدکودک و پیش دبستانی با هماهنگی اداره بهزیستی برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، جلسه وارنیش کودکان 3تا 6 سال  با حضور کارشناس بهداشت و دهان و دندان ستاد شبکه ،مربیان مهدکودک و پیش دبستانی با هماهنگی اداره بهزیستی برازجان برگزار شد.

\n\n

\n\n

کارشناس بهداشت و دهان و دندان شبکه بهداشت و درمان دشتستان،در این جلسه آموزشی در خصوص وعده های غذایی کودکان گفت: در وعده های غذایی کودکان 3تا 6 سال از غذاهای خیلی شیرین استفاده نشودو همچنین برای میان وعده کودکان آنها را به خوردن نان و پنیر وگردو تشویق نماییم .

\n\n

 خانم عیدی افزود: به دلیل در دسترس نبودن مسواک در مهدکودکها بعد ازخوردن مواد غذایی حتما از آب برای شستن دهان کودکان استفاده شود و مواد غذایی باقی مانده را از دهان خارج نمایند تا باعث پوسیدگی دندانها نشود.

\n\n

 وی اضافه نمود : در این نشست مقررر گردید ،تا پایان  اسفند ماه سال جاری، برای تمامی کودکان 3-6 سال وارنیش فلوراید انجام شود و همچنین مربیان موظفند قبل از اجرای این طرح والدین را توجیه کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر