سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
توسط پلیس فتای دشتستان انجام شد؛
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری فردی که با ارسال تصاویر مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط ...
کد خبر: ۱۷۶۷۹
دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۲

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری فردی که با ارسال تصاویر مستهجن در یکی از شبکه‌های اجتماعی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده بود توسط پلیس فتای دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، داریوش پورسعید اظهار داشت: پلیس فتای شهرستان دشتستان در پی شکایت مردی که با ایجاد مزاحمت فرد ناشناسی از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام کرده بود، بلافاصله وارد عمل شد.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر افزود: تیم عملیاتی پلیس وارد عمل شده و اقدامات خود را آغاز کردند که در بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان مبارزه با جرائم سایبری مشخص شد که متهم شاگرد مغازه بوده که از طریق یکی از شبکه‌های موبایلی با ارسال تصاویر مستهجن و فایل‌های صوتی اقدام به ایجاد مزاحمت می‌کرده است.

\n\n

پورسعید افزود: متهم کمتر از 24 ساعت شناسایی و به این پلیس انتقال داده شد که در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شد، ولی با شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و گفت که هدفم از این کار صرفاً شوخی با صاحبکارم بوده و هیچ‌گونه قصد اذیت و آزاری نداشتم.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر خاطر نشان ساخت: متهم به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

به نوشته فارس، رئیس پلیس فتای استان بوشهر خطاب به کاربران اینترنتی درباره شبکه‌های اجتماعی گفت: آنچه در فضای اینترنتی قرار می‌گیرد هیچ‌گاه کاملاً از این فضاها پاک نمی‌شوند، پس قبل از آنکه تصویر یا فیلمی را در اینترنت بارگذاری کنید به این موضوع فکر کنید که این تصاویر می‌توانند در دسترس افراد بسیاری از جمله همکاران،‌ رئیس، خانواده و حتی بسیاری از افراد مزاحم قرار گیرند.

\n\n

وی یادآور شد: هرگز شماره تلفن و آدرس خود را در فضاهای مجازی قرار ندهید، حتی اگر به دوستان مجازی خود اعتماد کامل دارید باز هم با سیاست و آینده‌نگری بیشتری رفتار کنید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر