پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهارمین روز از زمان یک هفته ای ثبت نام متقاضیان نامزدی در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در دشتستان در حالی رو به پایان است که ستاد انتخابات این شهرستان، امروز پذیرای دو کاندیدا بود...
کد خبر: ۱۷۷۱۰
سه‌شنبه ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

فکرشهر: چهارمین روز از زمان یک هفته ای ثبت نام متقاضیان نامزدی در انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی در دشتستان در حالی رو به پایان است که ستاد انتخابات این شهرستان، امروز پذیرای دو کاندیدا بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نخستین شخصی که امروز ـ سه شنبه، اول دی ماه 94 ـ برای نام نویسی به ستاد انتخابات دشتستان مراجعه کرد، اسماعیل ضیاء بود.

\n\n

وی دارای مدرک کارشناسی ارشد جرم شناسی و حقوق جزا و اهل وحدتیه می باشد.

\n\n

\n\n

هشتمین کاندیدای دشتستان نیز، علیکرم علیپور بود که در روز نخست نیز برای نام نویسی مراجعه کرده بود ولی به علت نقص مدارک، ثبت نامش ناتمام مانده بود.

\n\n

وی امروز برای تکمیل ثبت نامش به ستاد انتخابات مراجعه کرد.

\n\n

\n\n

به گزارش فکرشهر، در روز نخست ثبت نام ها، سید مهدی موسوی نژاد، علی احمدزاده، محمدباقر سعادت و در روز دوم نیز، امید رستمی، محمدرضا دهقانفرد و غلامرضا مختاری در حوزه ی دشتستان نام نویسی کرده بودند و روز سوم نیز، هیچ کاندیدایی برای ثبت نام در ستاد انتخابات حضور نیافته بود.

\n\n

* فکرشهر تنها نام نویسی کاندیداهایی را منتشر می کند که خود کاندیدا یا مسئولین ستادش آن را تایید نمایند.

\n\n

* بر اساس اعلام مقامات مسئول، کامنت هایی که له یا علیه نامزدی خاص بوده و در راستای حمایت یا رد کسی باشد، منتشر نخواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر