يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تخریب شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است.\n\nبه گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: چهره‌های بزرگوار و محترمی در شورای نگهبان حضور دارند و هیچ‌کس حق تخریب شورای نگهبان را ندارد.\n\nوی با اشاره به اینکه تخریب چهره‌های شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است، اضافه کرد: شورای نگهبان میزان، معیار و مرجع اساسی در انتخابات است.
کد خبر: ۱۸۰۰۲
جمعه ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تخریب شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: چهره‌های بزرگوار و محترمی در شورای نگهبان حضور دارند و هیچ‌کس حق تخریب شورای نگهبان را ندارد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تخریب چهره‌های شورای نگهبان آغاز حرکت انحراف و خدشه‌دار کردن انتخابات است، اضافه کرد: شورای نگهبان میزان، معیار و مرجع اساسی در انتخابات است.

\n\n

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه حفظ حریم شورای نگهبان فصل‌الخطاب در عرصه انتخابات است، خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در همه مراحل انتخابات نقش مهم و حساسی دارد و همه کاندیداها، حامیان آنها و مطبوعات و رسانه‌ها باید حریم شورای نگهبان را حفظ کنند.

\n\n

جاهلیت مدرن در جهان نمودار است

\n\n

وی به حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم بزرگداشت ۹ دی اشاره کرد و ادامه داد: مردم ایران اسلامی بار دیگر ولایت‌مداری و عشق به نظام و انقلاب اسلامی را با حضور در این مراسم به جهانیان اثبات کردند.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: در روزهای گذشته شاهد پیروزی رزمندگان عراقی در مقابل داعش در آزادی مناطق این کشور بودیم که امیدواریم شاهد نابودی گروه تکفیری داعش و آزادی مناطق تحت سیطره آنها باشیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون جاهلیت مدرن در جهان نمودار است، ادامه داد: در زمان جاهلیت فحشا، فساد و زنده‌به‌گورکردن دختران بود و هم اکنون نیز انحراف، انحطاط، ظلم در عصری که تکنولوژی مدرن حاکم است جهان را در برگرفته است.

\n\n

تمدن نوین اسلامی نیاز کنونی جهان است

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون فکرها و فرهنگ‌ها را با تهاجم فرهنگی به اسم آزادی، لبیرال، دمکراسی‌ مدرن از بین می‌برند، گفت: در جای جای دنیا زنده‌به‌گور کردن زنان و مردان، جنایات و نابودی انسان‌ها مشاهده می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظلم و ابتذال در قالب جاهلیت مدرن در پهنه گیتی متجلی شده است، بیان کرد: تمدن نوین اسلامی نیاز کنونی جهان است و علما، روشن‌ضمیران و روشن‌فکران واقعی وظیفه مهمی در این زمینه دارند.

\n\n

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم سیاست‌مداران آمریکایی و اروپایی برای جلوگیری از تحقق تمدن نوین اسلامی ایجاد تفرقه و اختلاف میان مسلمان است.

\n\n

مهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر