چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: دبیرکل انصار حزب‌الله، معتقد است هفته‌نامه یالثارات به شهیندخت مولاوردی - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده - توهین نکرده است. با این حال، او در اظهاراتی، همان اتهامات را علیه مولاوردی تکرار کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از «تابناک»، عبدالحمید محتشم درباره سخن وزیر ارشاد مبنی بر احتمال سلب امتیاز نشریه یالثارات‌الحسین(ع)، گفت: در ماجرای اظهارات خانم مولاوردی در خصوص نشریه یالثارات، باید گفت که هیچ اهانتی از سوی یالثارات عنوان نشده بود و متأسفانه وزیر ارشاد دولت تدبیر و امید هم با جانبداری تمام از این شخص، یالثارات را متهم خواند.
کد خبر: ۱۸۰۱۷
شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: دبیرکل انصار حزب‌الله، معتقد است هفته‌نامه یالثارات به شهیندخت مولاوردی - معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده - توهین نکرده است. با این حال، او در اظهاراتی، همان اتهامات را علیه مولاوردی تکرار کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از «تابناک»، عبدالحمید محتشم درباره سخن وزیر ارشاد مبنی بر احتمال سلب امتیاز نشریه یالثارات‌الحسین(ع)، گفت: در ماجرای اظهارات خانم مولاوردی در خصوص نشریه یالثارات، باید گفت که هیچ اهانتی از سوی یالثارات عنوان نشده بود و متأسفانه وزیر ارشاد دولت تدبیر و امید هم با جانبداری تمام از این شخص، یالثارات را متهم خواند.

\n\n

وی که با خبرگزاری بسیج گفت‌وگو می‌کرد، افزود: مبنای گزارش ما مسیح علی‌نژاد بود که سال گذشته در لندن افتضاح حیثیتی به بار آورد و خبر آن نیز از رسانه ملی پخش شده بود که گویا این خانم ظاهراً همکار و هم طیف معاون رئیس‌جمهور بوده! که این‌چنین معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده را خشمگین کرده بود!

\n\n

دبیرکل انصار حزب‌الله ادامه داد: در اعتراض خانم مولاوردی ذکر شده که من تا آخر پای شکایت‌نامه‌ام هستم و از حقوق یک هموطن دفاع می‌کنم و این در حالی بود که هموطن وی مورد تعرض همکاران انگلیسی‌اش قرار گرفته است و خبر ما به نقل از گزارش تلویزیونی شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی بود!

\n\n

محتشم افزود: در یالثارات اشاره به بحث خودباختگی این خانم شده است و حال خط و مشی این فعال رسانه‌ای غرب‌زده مورد حمایت معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده قرار گرفته است؛ خانمی که مورد تجاوز قرار گرفته و بنا به نقل‌قول‌هایی، ظاهراً از دوستان خانم مولاوردی بوده است و در گذشته ارتباطاتی باهم داشته‌اند و در طیف اصلاح‌طلبان با یکدیگر هم‌فکری می‌کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر