چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک روز مانده به اعلام نظر در خصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو داوطلب کاندیداتوری در حوزه انتخابیه جنوب استان انصراف خود را اعلام کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر، حسن شفیق فرد وکیل دادگستری و اهل بندر دیر که با حضور در فرمانداری کنگان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بود اینبار با حضور خود در فرمانداری کنگان،به دلیل عارضه قلبی از ادامه حضور در میدان رقابت انصراف داد.
کد خبر: ۱۸۰۶۹
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: یک روز مانده به اعلام نظر در خصوص صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، دو داوطلب کاندیداتوری در حوزه انتخابیه جنوب استان انصراف خود را اعلام کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن شفیق فرد وکیل دادگستری و اهل بندر دیر که با حضور در فرمانداری کنگان برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بود اینبار با حضور خود در فرمانداری کنگان،به دلیل عارضه قلبی از ادامه حضور در میدان رقابت انصراف داد.

\n\n

حسن شفیق فرد در پی حمله شدید قلبی پس از بستری شدن، در بیمارستان و با تجویز پزشک معالج خود،با حضور در فرمانداری کنگان،انصراف خود را از کاندیداتوری در جنوب استان بوشهر اعلام کرد.

\n\n

همچنین مصطفی مهرآیین نیز که از شهرستان دیر برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرده بود، از کاندیداتوری در انتخابات اسفندماه کناره گیری کرد. وی در وزارت کشور نام نویسی کرده بود.

\n\n

منبع: پارس خلیج

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر