دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده پلیس راه شهرستان گناوه گفت: براثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 در محور گناوه به دیلم یک نفر کشته و یک تن مصدوم برجای گذاشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرگرد یوسف یزدان پناه روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در اثر این حادثه که در کیلومتر 20 این محور در حوالی روستای بینک جمعه شب رخ داد راننده سمند فوت و راننده پژو مجروح شد.\n\n\n\nفرمانده پلیس راه گناوه با بیان اینکه هر دو خودرو شوتی بودند، بیان کرد: تجاوز به چپ از طرف راننده سمند علت این تصادف بوده است.
کد خبر: ۱۸۴۵۷
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: فرمانده پلیس راه شهرستان گناوه گفت: براثر تصادف دو دستگاه خودرو سواری سمند و پژو 405 در محور گناوه به دیلم یک نفر کشته و یک تن مصدوم برجای گذاشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرگرد یوسف یزدان پناه روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در اثر این حادثه که در کیلومتر 20 این محور در حوالی روستای بینک جمعه شب رخ داد راننده سمند فوت و راننده پژو مجروح شد.

\n\n

\n\n

فرمانده پلیس راه گناوه با بیان اینکه هر دو خودرو شوتی بودند، بیان کرد: تجاوز به چپ از طرف راننده سمند علت این تصادف بوده است.

\n\n

وی گفت: این محور باوجود اینکه عملیات تعریض آن در حال انجام است اما در زمان حاضر عرض کمی دارد و فاقد روشنایی است.

\n\n

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه هم گفت: بمحض اطلاع از این حادثه دلخراش که در یک کیلومتری پایگاه امدادجاده ای بینک رخ داد، نیروهای امدادی این جمعیت درمحل حاضر و به ارزیابی صحنه و خارج کردن راننده مصدوم پژو 405 از داخل خودرو اقدام شد.

\n\n

عبدالعلی صیادی افزود: همچنین پس از اقدام های اولیه و کنترل خونریزی مصدوم با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافت.

\n\n

محور خطرناک و حادثه خیز گناوه به دیلم در شمال استان بوشهر که به جاده مرگ معروف شده و عملیات دوبانده شدن این مسیر در دست اجراست، از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد زیادی از هموطنان جان خودرا دراین مسیر از دست داده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر