چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان از به‌خاک‌سپاری پیکر 2 شهید گمنام در وحدتیه دشتستان در روز 15اردیبهشت ماه خبر داد.به گزارش فکرشهر، ابراهیم مهتدی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های تشییع شهدای گمنام در دشتستان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی فداکاری کردند و همواره باید یاد و نام این عزیزان گرامی داشته شود.وی افزود: تمام موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان است و همواره باید در راستای تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان همت کنیم.
کد خبر: ۱۸۶۴
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۲

فکرشهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان از به‌خاک‌سپاری پیکر 2 شهید گمنام در وحدتیه دشتستان در روز 15اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم مهتدی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های تشییع شهدای گمنام در دشتستان اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی فداکاری کردند و همواره باید یاد و نام این عزیزان گرامی داشته شود.

وی افزود: تمام موفقیت‌های امروز نظام اسلامی مرهون فداکاری و ایثارگری شهدا و رزمندگان است و همواره باید در راستای تکریم و پاسداشت یاد و نام شهدای عظیم‌الشان همت کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان از به ‌خاکسپاری پیکر 2 شهید گمنام در وحدتیه دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده، پیکرهای پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهر وحدتیه روز 15 اردیبهشت ماه تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

وی اضافه کرد: پیکرهای این شهیدان پس از سال‌ها به میهن بازگشته و باید به بهترین شکل ممکن تشیع و تدفین شوند و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر تلاش کنند.

مهتدی گفت: آیین وداع مردم با این دو شهید یکشنبه‌ شب (14 اردیبهشت ماه) پس از نماز مغرب و عشاء در مصلای شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان برگزار و صبح روز دوشنبه(15 اردیبهشت) در شهر وحدتیه تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی با بیان اینکه حضور شهدا و تدفین این بزرگواران در نقاط مختلف، فضای جامعه را معنوی و نورانی می‌کند اظهار داشت: باید افتخارات شهدای والامقام بیان شود تا مردم با ارزش و اهمیت کار این بزرگواران آشنا شوند.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر