چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس گفت:‌ مردم ایران اسلامی از بابت مرزهایی که استان بوشهر باید مرزبانی کند، مطمئن باشند.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر زمان بسیار مهمی برای حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است و ارزش‌ها و اهداف این نظام و انقلاب را بار دیگر به خود یادآور شویم.
کد خبر: ۱۸۷۱۸
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی در خلیج فارس گفت:‌ مردم ایران اسلامی از بابت مرزهایی که استان بوشهر باید مرزبانی کند، مطمئن باشند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: دهه مبارک فجر زمان بسیار مهمی برای حرکت در مسیر اهداف انقلاب اسلامی است و ارزش‌ها و اهداف این نظام و انقلاب را بار دیگر به خود یادآور شویم.

\n\n

وی با اشاره به موفقیت ایران در برجام، اضافه کرد: امروز هم در صحنه‌های مختلف اقتدار ایران را به رخ جهانیان می‌کشانیم و این مهم با پشتیبانی و حمایت و همراهی مردم و خانواده‌های شهدا رقم خورده است.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه منویات مقام معظم رهبری گره‌گشای مذاکرات ایران در عرصه مذاکرات بوده است، خاطرنشان کرد: باید از این فرصت برای توسعه اشتغال و ارائه خدمات به مردم استفاده کنیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه مردم انقلاب کردند و در استمرار آن نیز نقش محوری دارند، بیان کرد: باید زمینه حضور مردم در انتخابات فراهم شود تا ساز و کارها را آماده کنیم تا در روز هفتم اسفندماه شاهد خلق یک حماسه دیگر از حضور مردم باشیم.

\n\n

سالاری با بیان اینکه مردم همواره مشارکت بالایی در انتخابات دارند و راغب به تعیین سرنوشت خود هستند، افزود: شورای نگهبان نیز به‌گونه‌ای تصمیم گیری کند که نتیجه آن حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد.

\n\n

وی همچنین به اقدام شجاعانه نیروی دریایی سپاه در دستگیری تفنگداران آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد: این اقدام بیانگر شجاعت مرزداران ایران اسلامی و آزادسازی آنها نیز بیانگر عطوفت و مهربانی مردم ایران اسلامی بود.

\n\n

استاندار بوشهر به آمادگی همیشگی استان بوشهر برای دفاع از این آب و خاک اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی از بابت مرزهایی که استان بوشهر باید مرزبانی کند، مطمئن باشند.

\n\n

وی بیان کرد: همه مسئولان استان برای ارائه خدمات مناسب به شهدا و خانواده‌های شهدا آماده هستند و رفتن به منزل شهدا و دیدار با خانواده شهدا به عنوان یک برنامه مهم در دستور کار است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر