سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام موسی کمالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خارگ با اشاره به سیره پیامبر اظهار داشت: همه باید الگوی زندگانی خودمان را خاتم پیامبران قرار دهیم؛ الگویی كه بتواند فطرت درونی ما را بیدار كند، الگویی جامع و كامل است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه جزیره خارگ با اشاره به اهمیت بالای نماز اضافه کرد: ترویج نماز، امر به معروف و نهی از منكر از واجبات است و در ترویج آن باید سهیم باشیم.
کد خبر: ۱۸۷۵۰
جمعه ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

فکرشهر: حجت‌الاسلام موسی کمالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خارگ با اشاره به سیره پیامبر اظهار داشت: همه باید الگوی زندگانی خودمان را خاتم پیامبران قرار دهیم؛ الگویی كه بتواند فطرت درونی ما را بیدار كند، الگویی جامع و كامل است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، امام جمعه جزیره خارگ با اشاره به اهمیت بالای نماز اضافه کرد: ترویج نماز، امر به معروف و نهی از منكر از واجبات است و در ترویج آن باید سهیم باشیم.

\n\n

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با پاسداران نیروی دریایی، گفت: وقتی یكی از این جوانان برومند پاسدار به مقام معظم رهبری گفت كه آنها با تمامی تسلیحاتی که داشتند ولی از ما ترسیدند، مقام معظم رهبری فرمودند که ما خدا را داریم و آنها خدا ندارند و حضور خدا توانسته این مملكت را از هرگونه آسیب دور نگه دارد.

\n\n

حجت‌الاسلام کمالی تصریح کرد: ما نباید حل مشكلات را در كشور به تاخیر بیاندازیم بلکه باید اقدام به‌هنگام انجام دهیم؛ مقام معظم رهبری در دیدار با پاسدارن اسلام فرمودند در كشور باید اقدام به‌هنگام صورت گیرد.

\n\n

وی با اشاره به نزدیک‌شدن به زمان برگزاری انتخابات، اظهارکرد: مواظب باشید شورای نگهبان تضعیف نشود، شورای نگهبان انقلاب و اسلام ما است و همه باید تابع قانون باشند.

\n\n

امام جمعه خارگ افزود: متاسفانه در گزارش كمسیون اصل نود خبرهای خوبی از فوتبال شنیده نمی شود و وابستگی این تیم ها به بیت المال باعث دستبرد به بیت المال شده است.

\n\n

وی گفت: تبانی در فوتبال باعث تباهی این ورزش خواهد شد؛ خواسته مردم پاسخگویی وزیر ورزش در ارتباط با گزارش كمیسیون اصل نود است، بی تفاوتی وزیر ورزش در ارتباط با این گزارش در اذهان عمومی تفكرات منفی نسبت به صداقت این وزارتخانه ایجاد كرده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر