سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی باید مورد تاکید قرار گیرد و محیط جامعه باید سالم‌ شود.به گزارش فکرشهر، وی به فضیلت‌های ماه رجب اشاره کرد و افزود: ماه رجب برکات و فضایل زیادی دارد و باید در این ماه به سمت معنویت و عبادت نزدیک‌تر شویم.امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) به تشریح بخش‌هایی از زیارت جامعه کبیره پرداخت و خواستار مطالعه این زیارت توسط جوانان شد.
کد خبر: ۱۹۰۳
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دوری از گناه و ناپاکی باید مورد تاکید قرار گیرد و محیط جامعه باید سالم‌ شود.

به گزارش فکرشهر، وی به فضیلت‌های ماه رجب اشاره کرد و افزود: ماه رجب برکات و فضایل زیادی دارد و باید در این ماه به سمت معنویت و عبادت نزدیک‌تر شویم.

امام جمعه برازجان در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) به تشریح بخش‌هایی از زیارت جامعه کبیره پرداخت و خواستار مطالعه این زیارت توسط جوانان شد.

مصلح همچنین با اشاره به سالروز شهادت علامه استاد مطهری تصریح کرد: شهید مطهری انسانی متکلم، سیاست‌مدار، دانشمند، خطیب و نویسنده بود که به فرموده امام خمینی(ره) تمام آثار ایشان سودمند است.

وی با تبریک روز معلم گفت: کار معلمان انسان‌سازی است و معلمان در واقع کار انبیا و اولیای الهی را انجام می‌دهند.

امام جمعه برازجان تاکید کرد: مقدرات مملکت در دستان معلمان است و معلمان می‌توانند با تربیت صحیح، دانش‌آموزان را به سمت و سوی پیشرفت هدایت کنند.

مصلح همچنین به هفته عقیدتی سیاسی سپاه پرداخت و گوشه‌هایی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

وی با اشاره به جایگاه بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد و تقویت آن امری لازم است.

امام جمعه برازجان در ادامه با بیان برخی مسایل شهرستان دشتستان خواستار توجه بیشتر شرکت توزیع برق استان به وضعیت برق در دشتستان به ویژه در تابستان شد.

مصلح همچنین از فعال شدن بیمارستان 17 شهریور و درمانگاه تخصصی این بیمارستان تقدیر کرد و گفت: استقرار پزشکان متخصص در درمانگاه و دسترسی بیشتر مردم به آنها ارزش زیادی در بحث درمان دارد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر