يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت دهه مبارک فجر روز شنبه در آیینی کارخانه تولید ورمی کمپوست حیوانی و کودهای آلی در روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهردر این آئین گفت: ظرفیت این طرح 15 هزار تن، شامل 10 هزار تن از فضولات مرغی و پنج هزار تن فضولات دامی است.\n\n
کد خبر: ۱۹۰۴۰
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

فکرشهر: به مناسبت دهه مبارک فجر روز شنبه در آیینی کارخانه تولید ورمی کمپوست حیوانی و کودهای آلی در روستای چاهکوتاه شهرستان بوشهر افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهردر این آئین گفت: ظرفیت این طرح 15 هزار تن، شامل 10 هزار تن از فضولات مرغی و پنج هزار تن فضولات دامی است.

\n\n

http://img7.irna.ir/1394/13941117/81951361/81951361-70498545.jpg

\n\n

به نوشته ی ایرنا، مصطفی قلی پورافزود: طرح تولید کمپوست و کود های آلی در زمینی به مساحت چهار هکتار و زیربنای هزار و400 مترمربع در بخش مرکزی بوشهر و در روستای چاهکوتاه ساخته شده است.

\n\n

یاد آور شد: میزان سرمایه گذاری این طرح 15 میلیارد ریال واشتغال حاصل از آن 12 نفر است. مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان کرد: از مزایای احداث این طرح تولید کود با منشا حیوانی و ارگانیک برای مصرف کشاورزی، ایجاد اشتغال پایدار، توسعه صنعتی منطقه، کمک به توسعه بخش کشاورزی است.

\n\n

وی افزود: با احداث این گونه طرح ها زمینه برای ایجاد ارزش افزوده در محصولات کشاورزی و استفاده کمتر از کودهای شیمیایی فراهم شده و از این طریق می توان به حفظ محیط زیست کمک کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر