يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل آموزش و پرورش:
فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برخی از کمبودهای استان بوشهر در زمینه فضاهای آموزشی بیان داشت: به 87 مدرسه جدید در استان بوشهر نیاز مبرم داریم که...
کد خبر: ۱۹۰۹
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۲

فکرشهر:  مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: استان بوشهر نیاز مبرم به 87 مدرسه دارد.

به گزارش فکرشهر، اصغر حصیری جمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: اسلام تاکید بسیار زیادی بر لزوم حرکت در مسیر تعلیم و تعلم دارد و لازم است که همه افرادی که توانمندی لازم را دارند در این مسیر گام بردارند و در این فعالیت ها مشارکت داشته باشند.

وی با تبریک به مناسبت هفته معلم به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با شان و مقام معلم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: معلمان نقش بسیار مهمی در ساخت اینده کشور دارند و سعادت ملت در گرو فعالیت این قشر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به برخی از کمبودهای استان بوشهر در زمینه فضاهای آموزشی بیان داشت: به 87 مدرسه جدید در استان بوشهر نیاز مبرم داریم که البته 45 واحد نیمه تمام داریم و 43 واحد نیز هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.

تکمیل مدارس نیمه تمام استان بوشهر نیازمند 830 میلیارد ریال است

وی با تاکید بر اینکه اعتبارات دولتی پاسخگوی نیاز دستگاه تعلیم و تربیت نیست، خاطر نشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش برای رفع کمبودهای آموزشی نیاز مبرمی به کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی دارد و امیدواریم شاهد مشارکت افراد حقوقی و حقیقی برای تکمیل این طرح‌ها باشیم.

حصیری افزود: مبلغ 100 میلیارد ریال از اعتبارات سال 91 و 55 میلیارد ریال اعتبارات سال گذشته به آموزش و پرورش استان بوشهر تخصیص یافته که جوابگوی نیازهای آموزشی این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات اختصاص یافته از سوی خیرین 45 مدرسه را به صورت نیمه تمام ساخته است، افزود: برای تکمیل مدارس نیمه تمام استان بوشهر به 830 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

منبع:مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر