شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آستانه گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کودکان بوشهری در آئینی نمادین به مناسبت بزرگداشت 22 بهمن راهپیمایی کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر ایرنا، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهردر حاشیه این آئین هدف از برگزاری این راهپیمایی نمادین را آشنایی کودکان با واقعه عظیم و تاریخی انقلاب اسلامی و پیروزی مردم در روز 22 بهمن سال 57 ذکر کرد. \n\nزهره عالی نسب افزود: همچنین آشنایی بچه ها با شخصیت امام خمینی (ره) و معرفی برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان از دیگر اهداف این راهپیمایی نمادین است. 
کد خبر: ۱۹۲۱۶
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: در آستانه گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کودکان بوشهری در آئینی نمادین به مناسبت بزرگداشت 22 بهمن راهپیمایی کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر ایرنا، مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهردر حاشیه این آئین هدف از برگزاری این راهپیمایی نمادین را آشنایی کودکان با واقعه عظیم و تاریخی انقلاب اسلامی و پیروزی مردم در روز 22 بهمن سال 57 ذکر کرد. 

\n\n

زهره عالی نسب افزود: همچنین آشنایی بچه ها با شخصیت امام خمینی (ره) و معرفی برخی دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان از دیگر اهداف این راهپیمایی نمادین است. 

\n\n

وی یادآورشد: این راهپیمایی با همکاری اداره های کل آموزش و پرورش، کمیته امداد، بهزیستی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار شد. 

\n\n

درادامه این آئین کودکان پیش دبستانی با حضور مسئولان در قالب جشنواره سرود، برنامه های خود را اجرا کردند. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر