جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همزمان و همراه با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 نیز با استقبال پرشور مردم و مسئولین در برازجان برگزار شد...\r\n
کد خبر: ۱۹۲۳۳
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹

فکرشهر: همزمان و همراه با سراسر کشور، راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 نیز با استقبال پرشور مردم و مسئولین در برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیر و جوان، مرد و زن از ساعت های اولیه شروع راهپیمایی در مسیرهای مشخص شده حاضر و با مشت های گره کرده شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر دادند.

\n\n

راهپیمایی 22 بهمن ماه همزمان در تمامی شهرها و روستاهای دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در پایان راهپیمایی مردم برازجان در سخنرانی خود ،ضمن تشکر از حضور حماسی همه ی مردم شهرها و روستاهای دشتستان در راهپیمایی 22 بهمن ، تقارن پیروزی دولت تدبیرو امید و ملت سرافراز ایران در برجام با بهار انقلاب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را خجسته و مبارک دانست .

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه گفت: بارک الله به شما مردم که با گرایشات سیاسی متفاوت در سالی که مزین به شعار همدلی و همزبانی است ، همانگونه که وحدت کلمه یکی از ارکان مهم پیروزی انقلاب اسلامی بوده است ، تمروز نیز نشان دادید که انسجام ملی و وحدت کلمه تضمین کننده استمرار اقتدار ملی است .

\n\n

وی با اشاره به موفقیت ها و دستاورد های بزرگ دولت تدبیر و امید در عرصه بین المللی ، اظهار داشت : در عرصه اقتصاد و آبادانی شهرها و روستاها نیز اقدامات موثری انجام رسیده است ، بطوریکه در شهرستان دشتستان در دهه مبارک فجر امسال بیش از یکصد طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر نود میلیارد تومان به بهره برداری رسید .

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان در بخش پایانی سخنرانی خود به موضوع انتخابات پرداخت و با تاکید بر اجرای قانون در برگزاری ، از اعلام آمادگی و فراهم شدن تمهیدات لازم از جمله پیش بینی 170 شعبه اخذ رای اشاره کرد و گفت : در این خصوص بیش از 350 نفر دست اندکار امر برگزاری انتخابات در دشتستان می باشند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک نمایید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر