سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: اعتبارات استان بوشهر با اولویت‌بندی و عدالت توزیع می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر صبح پنج‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.\n\nوی به عواملی که باعث انقلاب شدن و پیروزی انقلاب اسلامی شد اشاره کرد و افزود: اگر خدای نکرده حکومت پهلوی استمرار داشت معلوم نبود بر سر فرهنگ، دین، خانواده و جامعه چه اتفاقی می‌افتاد.
کد خبر: ۱۹۲۳۵
پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: اعتبارات استان بوشهر با اولویت‌بندی و عدالت توزیع می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر صبح پنج‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر خورموج ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

\n\n

وی به عواملی که باعث انقلاب شدن و پیروزی انقلاب اسلامی شد اشاره کرد و افزود: اگر خدای نکرده حکومت پهلوی استمرار داشت معلوم نبود بر سر فرهنگ، دین، خانواده و جامعه چه اتفاقی می‌افتاد.

\n\n

زرین‌فر با اشاره به اینکه با حرکت الهی امام خمینی(ره) تحول بزرگی اتفاق افتاد و یک تنه ایستاد و قیام کرد، ادامه داد: همرامی مردم در این حرکت بر کسی پوشیده نیست و نقش مهمی ایفا کردند.

\n\n

وی با بیان اینکه توسعه کشور و تعالی حول سه محور است، گفت: اولین محور دین مبین اسلام است که چهره آن روز به روز برای جهان تابان‌تر می‌شود.

\n\n

زرین‌فر، رهبری پیامبرگونه و حضور مردم را از دیگر محورها عنوان کرد و یادآور شد: در هفتم اسفند ماه سال جاری دو انتخابات مهم برگزار می شود که انشاالله مردم با مشارکت پرشور خود برگ زرین دیگری به ثبت خواهند رساند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه این انتخابات از اهمیت داخلی و خارجی مهم برخودار است، خاطر نشان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون تلاش های خود را کرده و شعارهایی که داشته به آن عمل کرده و در سطح استان نیز با وجود استاندار جوان علی رغم محدویت های اعتباری ولی کارهای خوبی صورت گرفته است.

\n\n

زرین‌فر بیان کرد: اعتبارات با اولویت‌بندی و عدالت در بخش های مختلف توزیع شده به طوری که در اکثر شهرها روستاها پروژه اجرا شده است.

\n\n

وی گفت: در دهه مبارک فجر ۷۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۳۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان دشتی افتتاح شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر