چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در ایجاد زیر ساخت ورزشی در کشور پیشتاز است که در استفاده و بهره‌برداری از این امکانات ورزشی باید پیشگام باشد.\n\n \nبه گزارش فکرشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در آیین افتتاح استخر سرپوشیده کوثر بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این استخر اظهار داشت: استخر کوثر بوشهر یکی از بزرگترین استخرهای کشور با استاندارد بین‌المللی است که ابعاد آن 4 برابر استخرهای موجود استان بوشهر است.\n 
کد خبر: ۱۹۳۱۸
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: استان بوشهر در ایجاد زیر ساخت ورزشی در کشور پیشتاز است که در استفاده و بهره‌برداری از این امکانات ورزشی باید پیشگام باشد.

\n\n

 
\nبه گزارش فکرشهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، دکترمصطفی سالاری در آیین افتتاح استخر سرپوشیده کوثر بوشهر با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از دست‌اندرکاران راه‌اندازی این استخر اظهار داشت: استخر کوثر بوشهر یکی از بزرگترین استخرهای کشور با استاندارد بین‌المللی است که ابعاد آن 4 برابر استخرهای موجود استان بوشهر است.
\n 

\n\n


\nوی با بیان اینکه در این ماه با عظمت دو استخر در بوشهر افتتاح شد گفت: در دهه فجر مجموعه تفریحی ورزشی بوشهر با امکانات ویژه شنا و تجهیزات لازم و امروز نیز استخر کوثر بوشهر افتتاح شده است.
\n 
\nاستاندار بوشهر با اشاره به اینکه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوشهر افزایش یافته است افزود: استان بوشهر در ایجاد زیر ساخت ورزشی در کشور پیشتاز است که لازم است در استفاده و بهره‌برداری از این امکانات ورزشی پیشگام باشد.
\n 
\nدکترسالاری با اشاره به ساخت زمین‌های ورزشی مینی فوتبال در شهرها و روستاهای استان بوشهر افزود: تاکنون 200 زمین مینی فوتبال در استان بوشهر ساخته شده که تا پایان سال تعداد زمین‌های ورزشی مینی فوتبال در استان به 250 زمین می‌رسد.
\n 
\nوی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از فضای ورزشی استان بوشهر افزود: این امکانات ورزشی در استان بوشهر در راستای ایجاد فضای نشاط و شادابی در شهرها و روستاها ایجاد شده که باید  برای استفاده بهینه از آنها برنامه‌ریزی شود.
\n 
\nاستاندار بوشهر با بیان اینکه ساخت فضاهای  ورزشی تنها بر عهده اداره کل ورزش و جوانان نیست گفت: در این راستا دهیاری‌ها، شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی در ساخت فضاهای ورزشی مشارکت می‌کنند که تحول شگرفی در تامین امکانات ورزشی در استان بوشهر ایجاد شده است.
\n 
\nدکترسالاری با اشاره به اینکه روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر تسریع یافته است تاکید کرد: وزیر ورزش و جوانان در تسریع ساخت این ورزشگاه مشارکت جدی داشتند که جای سپاس و قدردانی دارد.
\n 
\nوی از راه‌اندازی ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این ورزشگاه تا پایان سال مورد بهره‌برداری و در اختیار ورزشکاران استان بوشهر قرار می‌گیرد.
\n 
\nاستاندار بوشهر از برگزاری تمرینات تیم ملی شنا در استان بوشهر خبرداد و افزود: با توجه به اینکه یکی از بزرگترین استخرهای سرپوشیده کشور در بوشهر راه‌اندازی شده تمرینات تیم ملی شنا دو هفته آینده در بوشهر برگزار می‌شود.
\n 
\nمدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در ساخت استخرسرپوشیده کوثر بوشهر به عنوان بزرگترین  استخر منطقه جنوب کشور 57 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.
\n 
\nاحمد بهروزیان‌فرد با بیان اینکه این استخر بزرگترین استخر جنوب کشور است اظهار داشت: استخر سرپوشیده کوثربوشهر دارای ویژگی‌های خاص است که قابلیت برگزاری مسابقات بین‌المللی و ملی دارد.
\n 
\n وی با اشاره به ابعاد این استخر گفت: استخر کوثر بوشهر دارای 2 هزار و 730 متر مربع سالن، یک‌هزار و 300 متر مربع کاسه استخر، 546 متر مربع ساختمان اداری و تاسیسات برقی و مکانیکی، جکوزی، سونا خشک و دیگر امکانات پیشرفته است.
\n 
\nمدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با بیان اینکه پس از شش سال از توقف، ساخت استخر کوثر تسریع یافت افزود: استخر کوثر پس از شش سال توقف در ساخت آن، با حمایت استاندار بوشهر روند ساخت آن تسریع یافت و اکنون شاهد افتتاح آن هستیم.
\n 
\nبهروزیان‌فرد با بیان اینکه ورزشگاه 15 هزار نفری بوشهر پس از 13 سال توقف، اکنون درساخت آن تسریع شده افزود: این ورزشگاه 13 سال رها شده بود که با پیگیری‌های استاندار و مسئولان روند ساخت آن تسریع یافت و درآستانه برآورده شدن انتظارات ورزشکاران استان بوشهرو راه‌اندازی آن هستیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر