يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به منظور ایجاد شادابی بر روی دیوارهای شهر نقاشی دیواری های جدید توسط شهرداری بوشهر به اجرا در می آید.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر؛ معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب  دیوارهای سطح شهر در حالت نازیبا و غیر چشم نوازی قراردارد به دستور شهردار محترم اقدام  به ایجاد چند اکیپ جهت رنگ آمیزی و نقاشی دیواری گردید.
کد خبر: ۱۹۳۱۹
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: به منظور ایجاد شادابی بر روی دیوارهای شهر نقاشی دیواری های جدید توسط شهرداری بوشهر به اجرا در می آید.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی شهرداری بندر بوشهر؛ معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اینکه اغلب  دیوارهای سطح شهر در حالت نازیبا و غیر چشم نوازی قراردارد به دستور شهردار محترم اقدام  به ایجاد چند اکیپ جهت رنگ آمیزی و نقاشی دیواری گردید.

\n\n

عبدالرسول رمضانی با تأکید بر اینکه یکی از راههای تقویت مبلمان شهری استفاده از نقاشی دیوارهای مختلف می باشد افزود: علاوه بر اجرای دیوار نقاشی از تکنیک کاشی شکسته استفاده شده است که مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.

\n\n

معاون خدمات شهری مرکز استان با اعلام این مطلب این نقاشی دیواری به صورت یک گالری برنامه ریزی شهری است تصریح کرد: در حال حاضر در خیابان جانبازان با اجرای انواع نقوش اسلیمی بر اجرای سبک های مختلف نقاشی دیواری و کاشی  شکسته تلاش داشته ایم.

\n\n

رمضانی افزود این پروژه در سایر نقاط شهر نیز به منظور تقویت مبلمان شهری و زیبا سازی به اجرا در می آید.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر