دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) از امضای تفاهم‌نامه سپاه و کمیته امداد برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فتح‌الله جمیری در جمع مدیرکل و مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان بوشهر گفت: 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۳۱
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق(ع) از امضای تفاهم‌نامه سپاه و کمیته امداد برای ساخت 2 هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، فتح‌الله جمیری در جمع مدیرکل و مدیران کمیته امداد شهرستان‌های استان بوشهر گفت: 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان ساخته می‌شود.

\n\n

فرمانده سپاه امام صادق(ع) در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سالن جلسات کمیته امداد استان برگزار شد، گفت: طی تفاهم‌نامه‌ای که در مرکز کشور با حضور ریاست کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و جمعی از مسئولین و فرماندهان سپاه کل و سپاه‌های استانی منعقد شد، از تعداد 20 هزار سهم واحد مسکونی در سراسر کشور، 2 هزار  واحد به استان بوشهر اختصاص داده شد.

\n\n

جمیری افزود: این 2 هزار واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی سپاه امام صادق(ع)، کمیته امداد، مسکن و شهرسازی و خیرین استان ساخته می‌شود.

\n\n

وی بابیان اینکه بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه مرحله اول اجرای آن از فروردین‌ماه سال 1395 آغاز و تعداد یک هزار و 121 واحد مسکونی با اولویت نیازمندترین مددجویان در سراسر استان کلنگ زنی خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با توکل به خدا و همت مسئولین، مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بعد از گذشت 3 سال مرتفع شود.

\n\n

مشاور رئیس و مدیرکل دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور نیز محرومان جامعه را صاحبان اصلی این نظام خواند و تأکید کرد: هر قدمی که برای رفع مشکلات نیازمندان جامعه برداشته شود، اجر زیادی در بر خواهد داشت.

\n\n

قادر صمدی افزود: مرتفع کردن دغدغه مسکن مددجویان به‌طور قطع زمینه تأثیرگذاری بیشتر برای انجام کارهای مهم‌تر در حوزه‌های فرهنگی و اشتغال آنان را فراهم خواهد کرد.

\n\n

وی کیفیت مطلوب ساخت واحدهای مسکونی را بسیار حائز اهمیت خواند و بر مشارکت مردم و خیرین در این امر خداپسندانه تأکید کرد.

\n\n

احمد لطفی مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر نیز به تشریح مأموریت‌های کمیته امداد استان پرداخت و گفت: تمام تلاش ما به توانمند کردن مددجویان در عرصه‌های فرهنگی و فکری در قالب کانون‌های پیرو ولایت و موقت تابستانه، اشتغال و تأمین معیشت پایدار برای خانواده‌ها، آموزش در جهت انتخاب مشاغل تخصصی برای امرار معاش، پرداخت مستمری آسان و بی‌منّت و تلاش برای مسکن مناسب و مقاوم معطوف شده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر