چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه 4 گانه استان بوشهر با انصراف برخی از نامزدها تعداد آنها از 53 داوطلب اکنون به 46 نامزد انتخاباتی رسیده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه شور انتخاباتی در استان بوشهر مطلوب است اظهار داشت: اکنون روند تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای استان بوشهر مطلوب است و این برنامه‌ها در امنیت و آرامش کامل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۵۶۳
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳

فکرشهر: جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه 4 گانه استان بوشهر با انصراف برخی از نامزدها تعداد آنها از 53 داوطلب اکنون به 46 نامزد انتخاباتی رسیده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی با بیان اینکه شور انتخاباتی در استان بوشهر مطلوب است اظهار داشت: اکنون روند تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای استان بوشهر مطلوب است و این برنامه‌ها در امنیت و آرامش کامل برگزار می‌شود.

\n\n

وی با بیان اینکه کاندیداها در استان بوشهر مشغول به شناساندن خود به مردم هستند گفت: نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر در شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود مشغول هستند تا انشاالله شاهد انتخاباتی پرشور با حضور و مشارکت حداکثری مردم باشیم.

\n\n

جانشین ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه تعرفه‌های انتخابات در7 اسفند دو نوع است افزود: معمولا وقتی که دو انتخابات همزمان برگزار می‌شود رنگ‌های مختلفی به تعرفه‌ها می‌دهند که امکان شناختن برگ آرا و تعرفه‌ها وجود داشته باشد چراکه هرکدام از این تعرفه‌های انتخاباتی مخصوص یک صندوق است.

\n\n

موسوی با اشاره به انصراف برخی از نامزدهای انتخاباتی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم 17 کاندیدا، حوزه دشتستان 10 داوطلب، حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه 10 نامزد انتخاباتی و در حوزه دشتی و تنگستان 9 کاندیدا برای رقابت در عرصه انتخابات 7 اسفند در حال شناساندن توانمندی و قابلیت‌های خود به مردم هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر