جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: همایش ازدواج سالم جوانان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان و دانشگاه پیام نور برازجان در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، در خصوص بهداشت باروری گفت: هدف از ازدواج بنا به دستورات قرآن کریم رسیدن به آرامش است تا در سایه آرامش و پایه گذاری خانواده، تداوم نسل ادامه داشته باشد و جوانان عزیز باید در نسل معقول ازدواج نمایند. 
کد خبر: ۱۹۷۴۶
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: همایش ازدواج سالم جوانان با همکاری شبکه بهداشت و درمان دشتستان و دانشگاه پیام نور برازجان در محل دانشگاه پیام نور برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست کارشناس مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، در خصوص بهداشت باروری گفت: هدف از ازدواج بنا به دستورات قرآن کریم رسیدن به آرامش است تا در سایه آرامش و پایه گذاری خانواده، تداوم نسل ادامه داشته باشد و جوانان عزیز باید در نسل معقول ازدواج نمایند. 

\n\n

امید کازرونیان، همچنین علل تاثیر ازدواج را برشمرد و بیان داشت: دانشجویان باید آموزش های لازم را در این زمینه ببینند و کارگاه امروز به منظور افزایش دانش دانشجویان برگزار شده است. 

\n\n

در ادامه کارشناس روانشناسی ، آقای قنبریان ، گفت : ازدواج در تمامی ادیان امری مقدس شمرده شده و دارای جایگاه واهمیت ویژه ای در هر جامعه ای می باشد. 

\n\n

وی همچنین ملاک های ازدواج سالم را بیان کرد و بیان داشت : در عصر حاضر کسانی موفق هستند که با دانش و آگاهی کافی قدم بر می دارند،پس در مهمترین انتخاب زندگیتان آگاهانه عمل کنید. 

\n\n

وی در ادامه، تمامی ملاک های انتخاب همسر را به تفصیل بیان کرد و همکف بودن همسر در تمام زمینه ها را نیز شرح داد .

\n\n

 قنبریان همچنین گفت: متاسفانه در ازدواج های امروزی باورهای غلط شایع،رایج شده و از جوانان خواست که آگاهانه تر به این موضوع نگاه کنند و توضیحاتی  در این زمینه بیان کرد. 

\n\n

در این همایش ریاست شبکه ،کارشناسان ستادی و معاون و مسئول امور فرهنگی و جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور حضور داشتند.

\n\n

 

\n\n

\n

                             

\n\n

                            

\n\n

                        

\n\n

                        

\n\n

                        

\n\n

                      

\n\n

                            

\n\n

                               

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر