جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه آموزشی با موضوع ورژن جدید نرم افزار سلامت نوجوان (GMS) با حضور پرسنل بهداشت مدارس مراکز بهداشتی درمانی در سالن آموزش برگزار شد. \n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس ستاد شبکه گفت: در این جلسه در خصوص تغییراتی که در نرم افزار انجام گرفته  وهمچنین  نحوه کار با آن بصورت تئوری وعملی توضیحاتی ارائه شد .
کد خبر: ۱۹۹۶۵
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: جلسه آموزشی با موضوع ورژن جدید نرم افزار سلامت نوجوان (GMS) با حضور پرسنل بهداشت مدارس مراکز بهداشتی درمانی در سالن آموزش برگزار شد. 

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان ،جوانان و مدارس ستاد شبکه گفت: در این جلسه در خصوص تغییراتی که در نرم افزار انجام گرفته  وهمچنین  نحوه کار با آن بصورت تئوری وعملی توضیحاتی ارائه شد .

\n\n

\n\n

خانم چمنکار افزود: با توجه به بازدیدهای 6 ماهه گذشته که از مراکز و خانه های بهداشت انجام شده ،در مورد  شاخص های سلامت مدارس و نواقصات پرونده سلامت مدارس  پیشنهاداتی برای بهتر شدن خدمات و ثبت آنها داده شد .

\n\n

این مقام مسئول در توضیح نرم افزار جدید سلامت نوجوانان گفت : این نرم افزار در چندین بخش طراحی شده که بخش هایی ازآن مربوط به ثبت  اطلاعات مدارس و همچنین اطلاعات دانش آموزان ( معاینات وغربالگری) که انجام شده ،می باشد در بخش های دیگر خدمات آموزشی که در مدارس انجام میشود، ثبت می گردد  .

\n\n

خانم چمنکار در پایان گفت: این نرم افزار فقط برای مراکز بهداشتی و درمانی و ستاد شبکه طراحی شده است و از سال تحصیلی 94 - 93 اطلاعات در آن ثبت شده است .

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر