چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: ۱۰ پلاک به مساحت ۳۱ هزار و ۴۲۵ هکتار از مساحت اراضی این استان پس از بررسی در کمیته تفسیر عکس‌های هوایی استان تعیین تکلیف شد...
کد خبر: ۲۰۰۰۱۰۱
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

فکرشهر: سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: ۱۰ پلاک به مساحت ۳۱ هزار و ۴۲۵ هکتار از مساحت اراضی این استان پس از بررسی در کمیته تفسیر عکس‌های هوایی استان تعیین تکلیف شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد مشایخی در نشست کمیسیون رفع تداخلات استان بوشهر اظهار کرد: از این مقدار هفت هزار و ۱۵۹ هکتار اراضی غیر ملی و ۲۴ هزار و ۲۶۶ هکتار اراضی ملی تثبیت و نهایی شد که جهت اصلاح سوابق و نقشه‌ها به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز در این نشست گفت: با توجه به اهمیت صدور اسناد تک برگ باید نسبت به اجرای رفع تداخلات اراضی با همت مضاعف تسریع بخشید.

مهدی مهرانگیز افزود: با رفع هم پوشانی قوانین و مقررات موازی امکان صدور سند اراضی کشاورزی فراهم می‌شود.

وی یادآورشد: باتوجه به اینکه اسناد رسمی را نمی‌توان از اعتبار انداخت، با صدور سند زمینه اطمینان خاطر مردم و بخش دولتی فراهم می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: ما همانگونه که مدافع حقوق دولت هستیم باید مدافع حقوق مردم هم باشیم.

مهرانگیز بیان کرد: از آنجایی که از ابتدای اجرای رفع تداخلات تاکنون حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی دارای تداخل آزاد شده است به نوعی کمک به مردم است که به جای اینکه از طریق مراجع قضائی و دادگاه جهت آزادسازی اراضی دارای تداخل خود اقدام کند در کمیسیون رفع تداخلات این مهم محقق شده است.

مهرانگیز ادامه داد: در استان تا پایان اجرای رفع تداخلات کار زیادی مانده است و باید در جهت تسریع رفع تداخلات تلاش مضاعفی داشته باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر