چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۱۷۲
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در راستای عملیاتی کردن مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع به ویژه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، نیاز است که به حمایت مستمر و پایدار از تیم‌های مختلف ورزشی به خصوص ورزش فوتبال ورود با برنامه‌ای شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در نشست مسئولان شرکت پایانه‌های نفتی خارگ اظهار کرد: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی توسط صنایع استان بویژه صنعت نفت و گاز و پتروشیمی، لازم و ضروری است و نباید در این حوزه کوتاهی شود.

وی افزود: بررسی‌ها نشان از ضعف بنیه مالی تیم‌های ورزشی در سطح استان دارند که با وجود ظرفیت مناسب از حیث بازیکن و کادر فنی خوب، نمی‌توانند در مسابقات کشوری حضوری معنادار و افتخارآفرین داشته باشند.

استاندار بوشهر تصریح کرد: یکی از این ورزش‌ها، فوتبال است که استان بوشهر با وجود جوانان مستعد و علاقمند می‌تواند در مسابقات مختلف کشوری در رده‌های گوناگون برای استان و کشور جایگاه ویژه‌ای کسب کند.

محمدی‌زاده ادامه داد: شرکت‌های نفتی برای حمایت مالی از این باشگاه‌های مردمی پیش‌قدم شوند.

استاندار بوشهر ادامه داد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در جذب نیرو‌های کار، نسبت به استخدام نیرو‌های بومی اهتمام ورزد و بویژه به جوانان بیکار جزیره خارگ توجه لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر خواستار لایروبی پیست قایقرانی در خور لشکری بوشهر شد و گفت: شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این حوزه ورود کند.

محمدی زاده با اشاره به طرح توسعه بندر گناوه از شرکت پایانه‌های نفتی ایران خواست، حوزه پشتیبانی و لجستیکی این مجموعه را در زمین طرح توسعه بندر گناوه احداث کنند.

وی با اشاره به نیاز شرکت پایانه‌های نفتی بوشهر به شناور‌های مختلف تصریح کرد: شرکت صدرا و مجموعه شهید محلاتی آمادگی کاملی برای ساخت و بازسازی و تعمیر این شناور‌ها دارند که واگذاری پروژه به این دو مجموعه بزرگ صنعتی استان، علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور، در اشتغال پایدار برای جوانان بومی استان نیز تاثیر بسزایی دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر