سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۹۷
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت: پس از هفت سال توقف، پروژه احداث ساختمان پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر چاه مبارک شهرستان عسلویه ادامه یافت.

به گزارش فکرشهر از مهر، محمدامین شایسته نیا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه که از سال ۱۳۹۵ به دلیل مشکلات مالکیتی متوقف‌شده بود پس از پیگیری‌های مداوم، مستمر و همکاری فرماندار شهرستان عسلویه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان استانی و شهرستان مشکلات موجود رفع و با تأمین هزینه موردنیاز روند تکمیل این ساختمان در پیش گرفته شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه ضمن تقدیر از شهرداری چاه مبارک بابت در اختیار گذاشتن ساختمان جهت استقرار اورژانس ۱۱۵ اذعان داشت: با احداث ساختمان مستقل و استقرار اورژانس ۱۱۵، مشکل استقرار آمبولانس و پرسنل رفع خواهد شد.

وی افزود: اعتبار این پروژه ۲۵ میلیارد ریال است که امیدواریم با همت مسئولان شاهد تکمیل و افتتاح آن در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ باشیم.

شایسته نیا بیان کرد: همکاری و پیگیری فرماندار شهرستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان در رفع موانع موجود جای تقدیر دارد و نشان از توجه آن‌ها به حوزه سلامت دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر