چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۵۱
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: باید برای نسل جوان و امروزی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن را در حوزه‌های مختلف تبیین کنیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد بنافی در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان دشتستان اظهار داشت: باید برای نسل جوان و امروزی، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستاورد‌های آن را در حوزه‌های مختلف تبیین کنیم.

فرماندار شهرستان اضافه کرد: دشمن تلاش گسترده‌ای در راستای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و دروغ پردازی در حوزه‌های مختلف داشته که ادارات و بخشداران باید آمار مقایسه‌ای از عملکرد نظام با دوران پهلوی را به مردم ارائه دهند.

وی مدرسه و دانشگاه را از جمله ظرفیت‌های تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانسته و ادامه داد: باید به تبیین نظام و انقلاب پرداخته شود و اساتید دانشگاه، معلمان، خطبا و علما و کسانی که دارای مخاطب هستند، این مهم را دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر دشتستان تصریح کرد: در دهه فجر امسال با برنامه ریزی انجام شده پروژه‌های متعدد عمرانی، صنعتی و آموزشی در تمامی بخش‌ها، افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد که یک روز نیز با حضور استاندار محترم در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی خواهیم داشت.

گفتنی است در این جلسه احکام مسؤولان کمیته‌های ستاد برگزاری دهه فجر اعطا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر