شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۵۵۱۶
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از بدشانسی تیمش گفت و اینکه در آستانه دیدار مقابل پرسپولیس چند بازیکن مصدوم دارند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد آل‌نعمه در مورد دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: قبل از هر چیز از اصحاب رسانه بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از مسابقه عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله بعد از بازی خدمت‌شان هستم و جواب تک تک سؤالات آن‌ها را خواهم داد. فردا یک بازی خیلی حساس با تیم خوب پرسپولیس داریم. پرسپولیس در کادر فنی و در ترکیب ۱۱ نفره خود تغییراتی به وجود آورده است.

وی افزود: سبک بازی پرسپولیس با زمانی که آقای گل‌محمدی در این تیم حضور داشت، متفاوت شده است. ما تیم آن‌ها را آنالیز کردیم و طی هفته برای بازیکنان روشن کردیم که وظایف‌شان چیست. ما با بچه‌ها صحبت کردیم تا تحت تأثیر اینکه پرسپولیس سه روز قبل مسابقه داشته است، نباشند. به نظرم پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن دارد که بتواند هر سه روز یک بار بازی انجام بدهد. نفرات آن‌ها را که می‌بینیم یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با پیش‌بینی روند بازی تیمش مقابل سرخپوشان، تصریح کرد: امیدواریم با تمرکز صد درصد بتوانیم یک بازی آبرومندانه در حد نام فولاد انجام بدهیم.

آل‌نعمه همچنین خاطر نشان کرد: متأسفانه دچار بدشانسی شدیم و دو سه مصدوم داریم و امیدواریم که یک یا دو نفر از این جمع در بازی فردا حضور پیدا و به ما کمک کنند.

وی در پایان گفت: قطعاً ما نفرات خوبی داریم که ان‌شاءالله بتوانند جایگزین خوبی برای نفرات مصدوم باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر