شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت...
کد خبر: ۲۰۰۵۶۱۶
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا با نفوذ تدریجی سامانه بارشی به استان و تداوم فعالیت آن تا اوایل وقت سه شنبه، ضمن افزایش سرعت وزش باد، وقوع بارش پراکنده باران را نیز در پی دارد.

به گزارش فکرشهر، «پیام مساعدی» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: همچنین از فردا تا اوایل وقت روز چهارشنبه به سبب وزش باد‌های شدید تا شدید، دریا مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان کمی ابری همراه با غبار محلی، بتدریج افزایش ابر و وزش باد و در برخی نقاط با احتمال بارش پراکنده باران رعد و برق پیش بینی شده است.

مساعدی یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از فردا بتدریج ۱۶ تا ۴۲ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت است.

وی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از فردا بتدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر پیش بینی شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۲:۲۵، مد اول ساعت ۰۸:۲۵، جزر دوم ساعت ۱۴:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۲۰ دقیقه خواهد بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
همش احتمالات، ابر میاد و میره
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
ابرها.با.بوشهر.مشکل.دا رند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر