شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«وحید مصدق»، عضو شورای شهر برازجان در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» مطرح کرد:
فکر شهر: عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: در حال بررسی و تصویب نهایی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری برازجان هستیم...
نویسنده : آذر حسینی
کد خبر: ۲۰۰۵۶۳۰
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
فکرشهر

عضو شورای اسلامی شهر برازجان گفت: در حال بررسی و تصویب نهایی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری برازجان هستیم.

«وحید مصدق» در گفت و گوی اختصاصی با «فکرشهر» درباره بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برازجان اظهارداشت: لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برازجان پس از تنظیم توسط جناب شهردار و مجموعه شهرداری به شورای اسلامی شهر تحویل و در حال حاضر این بودجه در جلسات شورای اسلامی به صورت تخصصی در حال بررسی برای تصویب نهایی است.

وی ادامه داد: بودجه سال ۱۴۰۳ به نسبت بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۲ با افزایش تقریبا ۱۱۷ درصدی پیش بینی شده است. رقم بودجه در سال ۱۴۰۲ تقریبا ۶۴۶ میلیارد تومان بوده است که این رقم در بودجه تنظیمی برای سال ۱۴۰۳ تقریبا ۱۴۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مصدق، سال ۱۴۰۳ را سال اجرای پروژه‌های شاخص شهرداری عنوان و تصریح کرد: اگر بخواهیم به پروژه‌های عمرانی شاخص پیشنهاد شده در بودجه سال آینده شهر برازجان اشاره‌ای کنیم می‌توان به اجرای تقاطع زیرگذر چهارراه بازار تا چهارراه کارخانه یخ اشاره کرد که برای اجرای فاز اول آن ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: احداث کارخانه قیر در راستای تامین درآمد‌های پایدار که برای اجرای فاز اول آن در سال آینده ۱۰۰ میلیارد تومان و برای تملک و اجرای خیابان ارتباطی بلوار کشاورز (سر پیچ خضر) به میدان شهدای خلیج فارس هم اعتبار ۹۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش «فکرشهر»، تعریض پل دره «آردو» که برای اجرای فاز اول آن اعتبار بیست و پنج میلیاردی پیش بینی شده و تجهیز و طراحی دکوراسیون و محوطه سازی تالار شهید سلیمانی با اعتبار بیست و هفت میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های شاخص برای سال ۱۴۰۳ است.

عضو شورای شهر برازجان ادامه داد: زیر سازی و آسفالت کوچه‌های سطح شهر با اعتبار چهل و دو میلیارد تومان، اجرای خیابان ۳۲ متری کوی آبرسانی با اعتبار هشت میلیارد تومان، مسقف نمودن بازار روز با اعتبار ده میلیارد تومان و اجرای پارک بانوان واقع در کوی کارمندان با اعتبار چهارده میلیارد تومان از دیگر پروژ‌هایی است که در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برازجان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وحید مصدق، به بهسازی پارک‌های سطح شهر با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان، دیوار چینی باغ شهرداری با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان و احداث دیوار حفاظتی دره‌های سطح شهر با اعتبار ۳۱ میلیارد تومان نیز اشاره کرد و افزود: دیگر پروژه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برازجان که در شورا بررسی خواهد شد، پیاده روسازی‌های سطح شهر با اعتبار بیش از ۳۸ میلیارد تومان و سایر پروژه‌ها با مبالغ کمتر است که جمع هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ را به تقریبا هزار و هفتاد میلیارد تومان می‌رساند؛ یعنی ۷۶ درصد بودجه شامل هزینه‌های عمرانی و ۲۴ درصد بودجه که تقریبا معادل ۳۷۰ میلیارد تومان است شامل هزینه‌های جاری است.

مصدق، از تمامی متخصصان و کارشناسان مرتبط با بودجه و مسایل عمرانی تقاضا کرد که با حضور در ساختمان اداری شورای اسلامی شهر و با بررسی دقیق‌تر جزییات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، نظرات و پیشنهادات خود را در راستای توسعه و پیشرفت هرچه بهتر شهر ارائه داده و همچنین یاری دهنده شورا در بهترین تصمیمات باشند.

وی اضافه کرد: جا دارد در انتها از همه همکارانم در شورای اسلامی شهر برازجان و مجموعه شهرداری برای به سرانجام رسیدن بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری برازجان تشکر و تقدیر به عمل آورم.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر