شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۲۰۰۵۶۷۴
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

فکرشهر: جلسه پایان سال «انجمن کونگ فوتوآ استان بوشهر» با حضور رییس هیات و انجمن کونگ فو استان، پیشکسوتان، مربیان، قهرمانان و برترین‌های این انجمن در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر» از روابط عمومی انجمن کونگ فوتوآ، در این جلسه، «حمیدرضا بنافی»، رییس توآ استان گزارشی از عملکرد یک ساله انجمن بیان و از تمامی کسانی که در برنامه‌های این مجموعه برای پیشبرد اهداف کونگ فو استان قدمی برداشته اند تشکر کرد.

بنافی ادامه داد: کونگ فو استان بوشهر در تمامی کشور نیاز به گزارش عملکرد ندارد چرا که در تمامی برنامه‌های استانی، کشوری و اداره ورزش این کونگ فو استان بوشهر است که تمام قد ایستاده و فعالیت می‌کند.

«جواد حیدری»، رییس هیات کونگ فو و هنر‌های رزمی استان بوشهر نیز ضمن خدا قوت بابت فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ از همه وززشکاران خواست که، چون گذشته همکاری خود را با مجموعه کونگ فو داشته باشند تا همچنان استان بوشهر در صدر فعالیت‌های فدراسیون باقی بماند.

در ادامه، بسیاری از ورزشکاران و مسوولین انتقاد، پیشنهاد و راهکار‌های خود را ارائه دادند که در پایان بنافی به تمامی سوالات پاسخ داد.

در پایان نیز با اهدای لوح سپاس و تندیس ویژه برترین‌های سال ۱۴۰۲ از برگزیدگان تجلیل شد و احکام فنی، مربیگری و داوری ورزشکاران از طرف بنافی به آن‌ها تقدیم شد.

 

منبع: فکرشهر
ارسال نظر