شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری جدید ادارات در این استان در ماه مبارک رمضان تغییر کرد...
کد خبر: ۲۰۰۵۷۱۱
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر گفت: ساعت کاری جدید ادارات در این استان در ماه مبارک رمضان تغییر کرد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، «اصغر جعفری» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به تصویب هیات وزیران در خصوص تغییر ساعات کاری ادارات در ماه مبارک رمضان، ساعت جدید کاری استان بوشهر تعیین شده است.

وی افزود: به منظور استفاده از برکات ماه مبارک رمضان و ایجاد شرایط استفاده بیشتر و بهتر کارکنان از برکات این ماه ساعت کار ادارات از روز شنبه ۲۶ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت هفت و ۴۵ دقیقه صبح تا ۱۵ و ۳۵ دقیقه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر تصریح کرد: مابقی ساعت کاری تا سقف مصوب مطابق ماده ۸۷ قانون خدمات مدیریت خدمات کشوری به صورت دورکاری جبران می‌شود.

جعفری یادآور شد: به منظور بهره‌مندی از شب‌های پرفضیلت قدر نیز ساعت کاری روز شنبه ۱۱ فرودین‌ماه و چهار شنبه ۱۵ فروردین‌ماه مصادف با نوزدهم و بیست و سوم رمضان ساعت ۹ صبح خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر