شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی (معاون حوزه علمیه) در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۵۹۰۰
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۹

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری فردی که بعد از قتل یک روحانی (معاون حوزه علمیه) در شهر ماهشهر و سرقت خودرویش به استان بوشهر متواری شده بود، خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان ماهشهر از توابع استان خوزستان و احتمال فرار متهم به استان بوشهر، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارگاهان و ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: روز جمعه گذشته متهم در پوشش مسافر سوار برخودرو روحانی «حمزه اکرمی» شده بود که بعد از طی مسافتی در یکی از روستا‌های خرمشهر با مقتول درگیر و با اسلحه کلت کمری وی را به قتل رسانده و پس از سرقت خودرو از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: باهمکاری اطلاعاتی و میدانی ماموران فرماندهی انتظامی استان خوزستان و بوشهر مخفیگاه قاتل در شهرستان عسلویه شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه متهم دستگیر و خودروی مسروقه کشف شد.

سردار سوسنی گفت: قاتل از ارازل اوباش محل بوده و دارای سوابق متعدد کیفری شامل یک فقره قتل، سرقت، حمل موادمخدر و ۱۵ سال سابقه زندان است که در اعترافات اولیه انگیزه خود از قتل را سرقت خودرو اعلام کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر