شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۹۱۸
دوشنبه ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه با اشاره به امدادرسانی به افراد حادثه‌دیده در سواحل گناوه گفت: در عملیات امدادگران ۳ نفر در ساحل گناوه نجات یافتند.

به گزارش فکرشهر، سیف‌الله غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه امدادگران هلال احمر به‌صورت شبانه‌روزی آماده‌باش هستند، اظهار داشت: تیم‌های امداد ساحلی با تجهیزات کامل و نیرو‌های مجرب خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به حادثه در ساحل گناوه گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر غرق‌شدگی ۳ نفر خانم در ساحل گناوه، بلافاصله قایق امداد و نجات پایگاه موقت ساحلی جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه با اشاره به اینکه ۳ خانم یاد شده به سبب عدم آشنایی با فن شنا در حال غرق شدن بودند خاطرنشان کرد: نجاتگران پایگاه ساحلی هلال‌احمر گناوه خوشبختانه هر ۳ نفر خانم که به‌دلیل عدم آشنایی با فن شنا و پیشروی بیش از حد از ساحل در حال غرق شدن بودند را سالم از غرق‌شدگی نجات دادند و بعد از انتقال به محل پایگاه امداد و نجات ساحلی و ارزیابی و اقدامات اولیه درمانی و پیش بیمارستانی به خانواده آنان تحویل دادند.

غلامی با اشاره به حادثه جت‌اسکی در ساحل گناوه تصریح کرد: همچنین بر اثر واژگونی یک فروند جت اسکی ۲ نفر سرنشین آن توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات ساحلی هلال‌احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل از غرق شدن نجات داده شدند و به ساحل انتقال یافتند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان گناوه دارای پایگاه امداد و نجات در محور گناوه به دیلم و در ساحل بندر گناوه است، گفت: امدادگران ساحلی با یک فروند قایق و نجات‌گران مجرب در طرح تعطیلات نوروز عملیات امداد و نجات را در کنار نیرو‌های ناجی غریق اداره ورزش و جوانان گناوه انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گناوه با اشاره به فعالیت پایگاه امداد و نجات در محور جاده‌ای گناوه اضافه کرد: امدادگران با نجات‌گران خبره و ۲ خودرو شامل یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات به‌صورت شبانه‌روزی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر