سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دولت سیزدهم در حالی حساسیت ویژه بر مدیریت متمرکز در استان ها و پرهیز استفاده از مدیران پروازی دارد که این موضوع حداقل در شرکت سیمان دشتستان جای تامل و بررسی دارد...
کد خبر: ۲۰۰۷۰۲۶
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

فکرشهر: ایرنا نوشت: دولت سیزدهم در حالی حساسیت ویژه بر مدیریت متمرکز در استان ها و پرهیز استفاده از مدیران پروازی دارد که این موضوع حداقل در شرکت سیمان دشتستان جای تامل و بررسی دارد.

به گزارش «فکرشهر»، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر روز چهارشنبه در حاشیه بازدید صنایع سیمان استان بوشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: علاوه بر مدیرعامل شرکت سیمان دشتستان که فقط سه روز در هفته در شهرستان و استان بوشهر حضور دارد، مشاوران وی نیز پروازی هستند.

 «صادق بوستانی» افزود: این شرایط سبب شده تا با اشکالاتی در نظارت و همچنین انگیزه فعالیت در این شرکت مواجه شویم.

وی اضافه کرد: رئیس دولت سیزدهم به شکل کامل شفافی خواستار پایان بخشی به مدیریت پروازی در استان‌ها شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر بیان کرد: در استان بوشهر بررسی‌های لازم برای شناسایی مدیران پروازی و اعلام به دولت در حال انجام است تا در این زمینه تصمیم گیری شود.

بوستانی بیان کرد: تعیین تکلیف مدیران پروازی خواسته به حق مردم استان است.

وی ادامه داد: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر به‌صورت مستمر مکاتبات لازم با بازرسی نهاد ریاست جمهوری و معاونت اجرایی ریاست جمهوری را انجام خواهد داد.

بوستانی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر شفاف بودن فعالیت صنایع سیمان اظهار کرد: تمامی فعالیت‌های صنایع مستقر سیمان در استان و شرکت‌های زیرمجموعه باید شفاف باشد.

وی ادامه داد: نیاز است وضعیت قرارداد کارگران روزمزد سیمان دشتستان تعیین تکلیف شود.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر عنوان کرد: برخی از کارگران روزمزد به صورت مداوم در صنایع سیمان استان مشغول به فعالیت هستند و امنیت شغلی شان مورد تهدید است، لذا مدیران صنایع باید نسبت به طرح طبقه‌بندی مشاغل اقدام کنند.

بوستانی گفت: تمامی صنایع سیمان مستقر در استان بوشهر باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند.

وی تاکید کرد: به‌کارگیری نیرو‌های بومی باید به عنوان یک اولویت برای مدیران صنایع سیمان باشد و روند استخدامی‌ها نیز عادلانه انجام بگیرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
ایشان فکری بحال کارکنان استانداری هم بکند.چند ماه است کمیسیون تجدید نظر ماده ۱۰۰ تشکیل نشده و مردم ماههاست منتظر تعیین تکلیف ساختمان خود هستند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر