جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده برخی از نقاط این استان همچنان ابری و با بارش خفیف و پراکنده همراه خواهد بود.\n\nبه گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت وگو با ایرنا افزود: از فردا دوشنبه همزمان با کاسته شدن از میزان ابرها سرعت وزش بادهای شمال غربی افزایش و دریا متلاطم خواهد شد.\n\nوی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری و در برخی از ساعات همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.
کد خبر: ۲۰۰۷۴
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در 24 ساعت آینده برخی از نقاط این استان همچنان ابری و با بارش خفیف و پراکنده همراه خواهد بود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی درگفت وگو با ایرنا افزود: از فردا دوشنبه همزمان با کاسته شدن از میزان ابرها سرعت وزش بادهای شمال غربی افزایش و دریا متلاطم خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: در 24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر نیمه ابری تا تمام ابری و در برخی از ساعات همراه با بارش خفیف و پراکنده باران و رعد و برق خواهد بود.

\n\n

مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر و بطور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 کیلومتر در ساعت که در برخی از ساعت ها به 40 کیلومتر خواهد رسید.

\n\n

وی بیان کرد: همچنین ارتفاع موج در خلیج فارس 30 تا 90 سانتی متر و از بامداد فردا برای قسمتهای شمالی و مرکزی 60 تا 120 سانتی متر خواهد بود.

\n\n

مساعدی گفت: در 24 ساعت گذشته برازجان و عسلویه با 32 درجه و جم با 14 درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دما را تجربه کردند.

\n\n

وی یادآور شد: شبانه روز گذشته جزیره خارگ با 98 و برازجان با 21 درصد بیشترین و کمترین میزان دما را داشتند.

\n\n

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: هم اکنون دمای هوای شهر بوشهر هم اکنون 23 درجه سانتیگراد و میزان رطوبت آن 56 درصد است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر