سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان 56 نهال به مناسبت هفته درختکاری به یاد و پاسداشت 56شهید دانشجوی استان بوشهر  در اراضی منابع طبیعی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان غرس شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: درختکاری سنت بسیار حسنه ای بین مسلمانان و ایرانیان است که ارزش و اهمیت آن برای حفظ منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۲۰۰۸۱
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: با حضور فرماندار دشتستان 56 نهال به مناسبت هفته درختکاری به یاد و پاسداشت 56شهید دانشجوی استان بوشهر  در اراضی منابع طبیعی متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان غرس شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، فرماندار دشتستان در این آیین گفت: درختکاری سنت بسیار حسنه ای بین مسلمانان و ایرانیان است که ارزش و اهمیت آن برای حفظ منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست.

\n\n

دکترارسلان زارع در ادامه با بیان اینکه این اقدام شایسته و خداپسندانه دانشگاه آزاد قابل تقدیر است،اظهار داشت: یکهزار و 200هکتار درختکاری اعم از طرح های منابع طبیعی و مشارکتی در سطح شهرستان با اعتبار بالغ بر 12میلیارد ریال اجرا شده است.

\n\n

\n\n

وی تصریح کرد: برای توسعه پایدار و همه جانبه باید طبیعت و منابع طبیعی که بزرگترین ثروت است را در اولویت ها قرار داد.

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان ادامه داد: توسعه جنگلها و کاشت درخت عامل مهمی برای جلوگیری از تخریب خاک و هدر رفت آب در طبیعت است که با توجه به شرایط خاص ایجاد شده و وضعیت بحرانی منابع آبی کاری بسیار مهم است.

\n\n

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر نیز اظهار داشت: درختکاری در منظر ائمه اطهار (ع) کاری بسیار نیک است که علاوه بر آنکه خود به آن اهتمام داشتند و بر آن تاکید فراوان می کردند.

\n\n

دکتر یوسف قیصری افزود: درختکاری یکی از جلوه های زیبای احسان و نیکوکاری است که هم در دین اسلام و هم فرهنگ ایرانی تاکید زیادی به آن شده است.

\n\n

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد واحد دشتستان دومین واحد دانشگاهی بزرگ استان است که علاوه بر رشته های کارشناسی 9رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا نیز در سالجاری به رشته های تحصیلی آن اضافه شده است.

\n\n


\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر