يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر گفت: برای برگزاری مسابقات تنیس این جشنواره 6 داور در نظر گرفته‌ شده که 2 داور ملی، 2 داور درجه‌یک و 2 داور درجه دو نیز در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، خلیل شیخیانی صبح امروز در حاشیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی میز جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی در بوشهر 6 تیم حضور دارند که به‌صورت دوره‌ای، انفرادی و دوبل باهم به رقابت می‌پردازند.
کد خبر: ۲۰۱۱۶
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸

فکرشهر: رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر گفت: برای برگزاری مسابقات تنیس این جشنواره 6 داور در نظر گرفته‌ شده که 2 داور ملی، 2 داور درجه‌یک و 2 داور درجه دو نیز در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، خلیل شیخیانی صبح امروز در حاشیه مسابقات تنیس روی میز دانشجویان مذاهب اسلامی در دانشگاه پیام نور بوشهر اظهار داشت: در مسابقات تنیس روی میز جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان مذاهب اسلامی در بوشهر 6 تیم حضور دارند که به‌صورت دوره‌ای، انفرادی و دوبل باهم به رقابت می‌پردازند.

\n\n

شیخیانی افزود: در مسابقات تنیس دانشجویان مذاهب اسلامی دانشگاه پیام نور 6 تیم از بوشهر، کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام و خوزستان با هم رقابت می‌کنند.

\n\n

وی بیان کرد: هیئت تنیس روی میز استان بوشهر میز و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات تنیس را مهیا کرده است.

\n\n

رئیس هیئت تنیس روی میز استان بوشهر اظهار داشت: برای برگزاری مسابقات تنیس این جشنواره 6 داور در نظر گرفته‌ شده که 2 داور ملی، 2 داور درجه یک و 2 داور درجه دو نیز در این رقابت‌ها قضاوت خواهند کرد.

\n\n

شیخیانی تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقات این است که بین دانشجویان اقلیت‌های دینی رابطه نزدیک و تنگاتنگی ایجاد شود.

\n\n

وی گفت: امسال هیئت تنیس روی میز استان بوشهر میزبان چهار دوره مسابقات مختلف تنیس روی میز دانشگاه آزاد بود که در سطح زنان و مردان کارمند و دانشجویان دختر و پسر برگزار شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر