پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو هزار و ۲۰۵ مدرسه استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، علیمراد کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش هر ساله نقش مهمی در ارائه خدمات به ویژه در بخش اسکان به مسافران نوروزی داشته است.\n\nوی اضافه کرد: آب و هوای مناسب استان بوشهر و همچنین برخوردری از جاذبه‌های گردشگری باعث شده است تا در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان و به‌ویژه در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم باشیم.
کد خبر: ۲۰۱۵۵
دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: دو هزار و ۲۰۵ مدرسه استان بوشهر آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، علیمراد کرمی در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: آموزش و پرورش هر ساله نقش مهمی در ارائه خدمات به ویژه در بخش اسکان به مسافران نوروزی داشته است.

\n\n

وی اضافه کرد: آب و هوای مناسب استان بوشهر و همچنین برخوردری از جاذبه‌های گردشگری باعث شده است تا در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران نوروزی در استان و به‌ویژه در شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم باشیم.

\n\n

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: سال گذشته ۳۲ هزار خانوار فرهنگی و سه هزار خانوار غیر فرهنگی در مدارس استان اسکان یافتند که شامل ۱۶۱ هزار نفر از خانواده‌های فرهنگی و ۱۶ هزار نفر غیرفرهنگی بود.

\n\n

وی بیان کرد: امسال نیز ۲۰ پایگاه اسکان مسافران نوروزی در سطح استان بوشهر ایجاد شده است که در مجموع ۳۳۸ مدرسه با دو هزار و ۲۰۵ کلاس درس برای میزبانی از مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

\n\n

کرمی با اشاره به اینکه ۵۲۰ نفر از فرهنگیان در زمینه اسکان مسافران نوروزی همکاری و مشارکت دارند، ادامه داد: تلاش داریم که خدمات خوبی را در زمینه اسکان ارائه کنیم و شاهد رضایت‌مندی مسافران نوروزی باشیم.

\n\n

وی با اشاره به خریداری تجهیزات مورد نیاز به منظور تجهیز کلاس‌ها برای اسکان مسافران نوروزی، گفت: ۲۰ درصد از فضایی که دراختیار داریم به صورت اینترنتی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر