شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: از برترین های قرآنی استان بوشهر در مراسم اختتامیه روز قرآنی بوشهر تجلیل شد.\n\nبه گزراش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما قرائت ایات وحی توسط سید طه حسینی قاری نوجوان و بین‌المللی بوشهر، تجلیل از خانواده نخستین شهید مدافع حرم و دختر نخستین شهید رسانه استان بوشهر و اجرای تواشیح گروه قرآنی معراج از دیگر برنامه های این مراسم بود.\n\nنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت استان بوشهر دارای  پیشینه بلند دینی است و در تاریخ خود شخصیت‌ها و محصولات قرآنی زیادی را جای داده است.
کد خبر: ۲۰۲۷۱
سه‌شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: از برترین های قرآنی استان بوشهر در مراسم اختتامیه روز قرآنی بوشهر تجلیل شد.

\n\n

به گزراش فکرشهر از خبرگزاری صدا و سیما قرائت ایات وحی توسط سید طه حسینی قاری نوجوان و بین‌المللی بوشهر، تجلیل از خانواده نخستین شهید مدافع حرم و دختر نخستین شهید رسانه استان بوشهر و اجرای تواشیح گروه قرآنی معراج از دیگر برنامه های این مراسم بود.

\n\n

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت استان بوشهر دارای  پیشینه بلند دینی است و در تاریخ خود شخصیت‌ها و محصولات قرآنی زیادی را جای داده است.

\n\n

 آیت الله صفایی بوشهری بر ایجاد مجتمع بزرگ قرآنی، دانشکده علوم قرآنی، ایجاد محافل قرآنی در عرصه صوت و لحن، مشاوره قرآنی، جلسات تفسیر و حمایت از مؤلفین قرآنی تاکید کرد.

\n\n

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با اشاره به تدوین سند چشم انداز 20 ساله استان بوشهر گفت این سند قرآنی به مناسبت روز قرآنی بوشهر رونمایی شده است.

\n\n

آقای عالی پور آغاز ساخت مستند قرآنی دهکده چارک دهکده قرآنی کشور ، تجلیل از مؤسسات برتر قرآنی، تجلیل از مدارس برتر قرآنی، تجلیل از 33  قاری برتر ملی استان، تجلیل از واقفین و خیرین قرآنی و برگزاری یادواره 61 شهید قرآنی استان را از دیگر برنامه های اجرا شده در روز قرآنی استان بوشهر دانست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر