چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هشت بار در خلیج‌فارس به آمریکا سیلی زدیم و این امر نشان از حریت، استکبارستیزی و آزادگی ملت ماست.\n\nبه گزارش فکرشهر از میزان، حمید خرمدل در آیین اختتامیه ویژه‌برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: شهید مهدوی از استان بوشهر شهید شاخص سال 94 کل کشور است و اگر این شهید در استان دیگر بود 20 سال پیش معرفی‌ شده بود.\n\nوی بیان کرد: سال گذشته با پیگیری و تلاش سپاه استان، شهید مهدوی به‌عنوان شهید شاخص کل کشور برگزیده شد و باید برای معرفی ایشان تلاش شود.
کد خبر: ۲۰۳۲۷
پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۷

فکرشهر: جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: هشت بار در خلیج‌فارس به آمریکا سیلی زدیم و این امر نشان از حریت، استکبارستیزی و آزادگی ملت ماست.

\n\n

به گزارش فکرشهر از میزان، حمید خرمدل در آیین اختتامیه ویژه‌برنامه‌های روز بوشهر اظهار داشت: شهید مهدوی از استان بوشهر شهید شاخص سال 94 کل کشور است و اگر این شهید در استان دیگر بود 20 سال پیش معرفی‌ شده بود.

\n\n

وی بیان کرد: سال گذشته با پیگیری و تلاش سپاه استان، شهید مهدوی به‌عنوان شهید شاخص کل کشور برگزیده شد و باید برای معرفی ایشان تلاش شود.

\n\n

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: تقارن نام‌گذاری امسال به‌نام شهید مهدوی با اقدام پاسداران در جزیره فارسی که پوزه آمریکا را به خاک مالیدند بسیار مبارک بود.

\n\n

خرمدل بیان کرد: 24 ساعت قبل از اقدام پاسداران در جزیره فارسی، اوباما در نطق خود عنوان کرده بود که ارتش آمریکا قوی‌ترین ارتش است، اما 24 ساعت پس از این سخنرانی بود که تفنگداران آمریکایی به دام پاسداران افتادند و با حقارت تمام دستگیر شدند.

\n\n

وی اضافه کرد: نکته مهم این است که این تفنگداران در نقطه‌ای دستگیر شدند که شهید مهدوی در مقابله مستقیم با آمریکا به شهادت رسید.

\n\n

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت:‌ 8 بار در خلیج‌فارس به آمریکا سیلی زدیم و این امر نشان از حریت، استکبارستیزی و آزادگی ملت ماست.

\n\n

خرمدل گفت: هرگاه استعمار به کشور نفوذ کرده دلاورمردانی از این خطه بودند که مقابل آنان ایستادگی کردند و ما بوشهری‌ها به این امر مفتخریم.

\n\n

وی بیان کرد: ایستادگی دلاورانه در مقابل قوی‌ترین ارتش دنیا نشان از حریت، استکبارستیزی و آزادگی ماست.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر